Προγράμματα

Παροχή επιστημονικής εξειδικευμένης γνώσης και καλλιέργεια δεξιοτήτων στους συμμετέχοντες και τις συμμετέχουσες, ώστε να κατανοήσουν σε βάθος τις σύγχρονες μορφές του εγκλήματος και να έχουν την ικανότητα σχεδιασμού και εφαρμογής παρεμβάσεων πρόληψης και αντιμετώπισής του.

Μοριοδοτούμενο πρόγραμμα επιμόρφωσης για τη συμμετοχή σας σε εξετάσεις πιστοποίησης εκπαιδευτών ενηλίκων μη τυπικής εκπαίδευσης.

Το σεμινάριο δίνει τη δυνατότητα για απευθείας συμμετοχή στις εξετάσεις τους Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π., αντικαθιστώντας τις 150 ώρες διδακτικής προϋπηρεσίας.

Το πρόγραμμα έχει ως στόχο να προετοιμάσει τους επιμορφούμενους ώστε να διδάξουν την ελληνική γλώσσα ως δεύτερη ή ξένη στο σύγχρονο πολυπολιτισμικό περιβάλλον της ελληνικής κοινωνίας. Θα αποτελέσει φορέα διδασκαλίας αλλά και διεκδίκησης των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και θα προωθήσει την ομαλή ένταξη μαθητών διαφορετικής εθνικής και πολιτισμικής προέλευσης.

Το υπόβαθρο που θα αποκτήσουν όσοι ολοκληρώνουν το πρόγραμμα με επιτυχία αποτελεί σημαντικό επαγγελματικό εφόδιο γιατί προσεγγίζει με επιστημονική πληρότητα το ζήτημα της Αναπτυξιακής Ψυχολογίας, συνδυάζοντας βασικές γνώσεις και μεθόδους που μπορούν να υποστηρίξουν την διάκριση της τυπικής από τη μη τυπική ανάπτυξη. Συγκεκριμένα, οι απόφοιτοι θα έχουν αποκτήσει τεκμηριωμένες και σύγχρονες γνώσεις (α) για τα αναπτυξιακά ορόσημα, (β) τους μηχανισμούς αναπτυξιακής αλλαγής, και (γ) για τους παράγοντες που επιδρούν και αλληλεπιδρούν κατά την ανάπτυξη.

Το πρόγραμμα επιμόρφωσης στοχεύει στην απόκτηση εξειδικευμένων γνώσεων σε σύγχρονα θέματα έμφυλης βίας και ισότητας των φύλων. Σκοπός του προγράμματος είναι η ευαισθητοποίηση, όπως επίσης η εμβριθής ενημέρωση και πληροφόρηση των συμμετεχόντων και συμμετεχουσών, προκειμένου να αναπτύξουν δεξιότητες για την αναγνώριση, την κατανόηση και την αντιμετώπιση της έμφυλης βίας και την προώθηση αποτελεσματικών παρεμβάσεων, στο πεδίο δραστηριότητάς τους.

Το πρόγραμμα αποσκοπεί στην εξοικείωση των Δικηγόρων/Νομικών Παραστατών με τον θεσμό της Διαμεσολάβησης και την Υποχρεωτική Αρχική Συνεδρία Διαμεσολάβησης, καθώς και με την εφαρμογή αυτών στο πλαίσιο του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.

Σκοπός του εκπαιδευτικού προγράμματος είναι η εξοικείωση του επιμορφούμενου με γνώσεις και δεξιότητες ψηφιακής μάθησης και διδασκαλίας στην τυπική και μη τυπική εκπαίδευση.

 

  Τα τελευταία χρόνια οι ερευνητές/ριες στο πεδίο της πολιτισμικής κληρονομιάς (ΠΚ) στρέφονται όλο και περισσότερο στη μελέτη και στην ανάπτυξη νέων τρόπων ανάδειξης πολιτιστικού περιεχομένου με στόχο να προσεγγίσουν ευρύτερες ομάδες κοινού και ειδικά εκείνες τις ομάδες που δεν αποτελούν, κατά κανόνα, αυτό που αποκαλείται «κοινό του πολιτισμού». Το συγκεκριμένο πρόγραμμα εστιάζει στις αναδυόμενες τεχνολογίες που αξιοποιούνται στην τεκμηρίωση και την  ανάδειξη της πολιτισμικής κληρονομιάς με στόχο να προσφέρει στις/στους εκπαιδευόμενες/ους εξειδικευμένες γνώσεις, χρήσιμες τόσο για την επαγγελματική τους ζωή όσο και ευρύτερα.

Παροχή ολοκληρωμένης εκπαίδευσης διαμεσολάβησης για εκείνους που επιθυμούν να διαπιστευθούν από το Υπουργείο Δικαιοσύνης ως Διαμεσολαβητές αστικών και εμπορικών υποθέσεων.

Το πρόγραμμα, διάρκειας 450 ωρών,  παρέχει στους εκπαιδευόμενους/ες εκπαίδευση, κατάρτιση και εξειδίκευση σε θέματα σχολικής ψυχολογίας.

Βασικός στόχος του προγράμματος είναι να παρουσιάσει με τρόπο κατανοητό και απλό τις καινοτομίες που έχουν προκύψει στο πεδίο των οικονομικών, από την τεχνολογία του Blockchain.

Με την έναρξη του ΕΣΠΑ για την περίοδο 2021-2027 δημιουργούνται μεγάλες επενδυτικές και επιχειρηματικές ευκαιρίες.

Τα στελέχη που θα κληθούν να υποστηρίξουν όλη αυτή την προσπάθεια πρέπει να έχουν τις γνώσεις και τα επιστημονικά εργαλεία για να επιτύχουν τους σκοπούς του νέου επιχειρησιακού πλάνου.

Για να δημιουργηθεί μια επιχείρηση και να επιτύχει στο σύγχρονο ανταγωνιστικό περιβάλλον, απαιτείται να υπάρχει γνώση εξειδικευμένη και να υποστηρίζεται από κατάλληλα λογισμικά, τα οποία θα δίνουν γρήγορες και αξιόπιστες λύσεις.

Μια ομάδα εκλεκτών και ειδικευμένων εκπαιδευτών με επικεφαλή τον Επιστημονικά Υπεύθυνο Ηλία Γεράκο, Οικονομολόγο - Διδάκτορα Παντείου Πανεπιστημίου, Μέλος Ε.ΔΙ.Π. Τμήματος Δημόσιας  Διοίκησης Παντείου, MBA Τεχνοοικονομικά Συστήματα (Ε.Μ.Π.) και την υποστήριξη της εταιρείας «SPECISOFT A.E.», εγγυώνται το καλύτερο αποτέλεσμα και την προσωπική επιτυχία του κάθε ένα και κάθε μίας εκπαιδευόμενου/ης.

Στόχος του Προγράμματος είναι η εκπαίδευση των συμμετεχόντων με εργαλεία, τεχνικές και καλές πρακτικές ώστε να εντάξουν αποτελεσματικά την Τεχνητή Νοημοσύνη (ΤΝ) στην καθημερινή τους επαγγελματική δραστηριότητα, να βελτιώσουν την ποιότητα και την αποδοτικότητά στον εργασιακό τους χώρο και να ενισχύσουν τις δεξιότητές τους. Ειδικότερα, το Πρόγραμμα εστιάζει στην εφαρμογή μεθοδολογικών και τεχνικών προσεγγίσεων μέσω των προτροπών, τόσο στον χώρο της διοίκησης όσο και της εκπαίδευσης, ώστε οι εργαζόμενοι  να ελαφρυνθούν ή και να απαλλαγούν από χρονοβόρες διαδικασίες και ταυτόχρονα να αναπτύξουν τις δημιουργικές και ποιοτικές όψεις των επαγγελματικών τους υποχρεώσεων. Ανάλυση κειμένων και εγγράφων, διαχείριση αλληλογραφίας, λήψη αποφάσεων, αξιολόγηση εργαζομένων, οργάνωση μαθημάτων, εξατομικευμένη εκπαίδευση, δημιουργία τεστ δεξιοτήτων αποτελούν βασικές διδακτικές ενότητες του Προγράμματος.

Χρήση της Ανάλυσης Συμπεριφοράς για την Πρόληψη και Αντιμετώπιση του Ρατσισμού στα Σχολεία.

Ενημέρωση για την έννοια, την ουσία και το περιεχόμενο της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης. Απόκτηση γνώσης του θεσμικού πλαισίου που την περιβάλλει, σε εθνικό και ευρωπαϊκό επίπεδο, τις κατευθυντήριες οδηγίες, τα πρότυπα, τις αρχές και τις αξίες της Ε.Κ.Ε.

Το πρόγραμμα αυτό έχει ως κύριο αντικείμενο τη σύγχρονη διάσταση της αποτελεσματικής διοίκησης των Eπιχειρήσεων και των Oργανισμών.

   Το πρόγραμμα απευθύνεται σε κάθε πολίτη που ενδιαφέρεται να επιμορφωθεί μέσω θεωρητικών και εμπειρικών γνώσεων στον σχεδιασμό και την οργάνωση δράσεων αλληλεγγύης σε δομημένο οργανωτικό πλαίσιο. Αντικείμενο του προγράμματος είναι η επιμόρφωση στελεχών στο σχεδιασμό και την οργάνωση δράσεων αλληλεγγύης, σε συνδυασμό με τον σχεδιασμό κοινωνικών πολιτικών από δημόσιους φορείς, δίνοντας έμφαση στην αξία της αλληλέγγυας και εθελοντικής δράσης, με την έννοια της ενθάρρυνσης ανάληψης πρωτοβουλιών και επιλογών από την πλευρά του/της εκπαιδευόμενου/ης, ως ενεργού πολίτη.

    Θα διερευνήσουμε τις διαστάσεις της αλληλεγγύης στα πεδία άσκησης κοινωνικής πολιτικής ως μηχανισμό άρσης των διαδικασιών του κοινωνικού αποκλεισμού και ανισοτήτων που πλήττουν το μεγαλύτερο μέρος των πληθυσμών της ελληνικής κοινωνίας. Στο πλαίσιο του εκπαιδευτικού προγράμματος, προσφέρεται ταυτόχρονη συμμετοχή σε σύντομης διάρκειας πρακτική άσκηση, ως γνωριμία με το πεδίο δράσης που εσείς θα επιλέξετε, με στόχο μέσα από την εμπειρία σας, την εκμάθηση βέλτιστων και αποτελεσματικών πρακτικών παροχής βοήθειας στην κοινωνία και σε ευάλωτους πληθυσμούς, καθώς επίσης, την απόκτηση δεξιοτήτων κρίσιμων και βασικών για την πρόσληψη στελεχών σε αντίστοιχες θέσεις εργασίας, ώστε να αναλάβουν τον σχεδιασμό, την οργάνωση, την υλοποίηση και τον συντονισμό δράσεων αλληλεγγύης.

 

 Ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα για το Δημόσιο Λογιστικό με βάση το ESAuropean System Account), το οποίο θα εφαρμοστεί σε όλες τις οντότητες του ελληνικού Δημοσίου από την 1η Ιανουαρίου 2023. Εφαρμογή του Προεδρικού Διατάγματος 54/2018.

Η παρακολούθηση του προγράμματος αναμένεται να ωφελήσει τους συμμετέχοντες και τις συμμετέχουσες, τόσο γνωστικά όσο και επαγγελματικά. Συγκεκριμένα, όλοι όσοι ολοκληρώσουν επιτυχώς το πρόγραμμα αναμένεται να έχουν αποκτήσει σφαιρική και έγκυρη ενημέρωση για το αντικείμενο και τις δυνατότητες που προσφέρει η Θετική Ψυχολογία στην Εκπαίδευση. Όλα τα μαθήματα συνδυάζουν την παροχή γνώσεων και πληροφοριών με βιωματικές ασκήσεις και ενσωματώνουν την προσωπική εμπειρία των συμμετεχόντων από την επαφή τους με τη Θετική Ψυχολογία στον χώρο της εκπαίδευσης.

Το πρόγραμμα προετοιμάζει τους αποφοίτους στην κατανόηση της πολυδιάστατης διοικητικής λειτουργίας των ΟΤΑ και στην ανάπτυξη δεξιοτήτων που θα συμβάλλουν σε μια αποτελεσματικότερη και δημοκρατικότερη διαδικασία λήψης απόφασης και λειτουργίας τους.  

Το πρόγραμμα είναι ιδιαίτερα χρήσιμο για τους επαγγελματίες της σύγχρονης αγοράς εργασίας, εφόσον θα τους παράσχει ένα επιστημονικό εργαλείο, έτσι ώστε να διαμορφώνουν κατά βέλτιστο τρόπο τη συμπεριφορά των ιδίων και το εργασιακό περιβάλλον στο οποίο δραστηριοποιούνται.

Το σεμινάριο προσδίδει μοριοδότηση σε δομές Α’ Βάθμιας και Β’ Bάθμιας εκπαίδευσης καθώς και σε δομές εκπαίδευσης ενηλίκων.

  Το σεμινάριο εντάσσει τους/τις ενδιαφερόμενους/ες στους επικουρικούς πίνακες, αναγνωρίζεται στους πίνακες αναπληρωτών, δίνει τη δυνατότητα απόσπασης στους μόνιμους εκπαιδευτικούς στις Σ.Μ.Α.Ε. και προσμετράται σε δομές εκπαίδευσης ενηλίκων.

Μέσα από την παρακολούθηση του σεμιναρίου, οι επιμορφούμενοι και οι επιμορφούμενες, θα καταστούν ικανοί/ές να συμβάλουν στον σχεδιασμό, στην ανάπτυξη και στη διοίκηση των σύγχρονων μονάδων υγείας, καθώς και θα προετοιμαστούν για τη Στελέχωση των Μονάδων Υγείας, αναβαθμίζοντας έτσι σε μεγάλο βαθμό την παροχή των Υπηρεσιών Υγείας.

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε όσους επιθυμούν να εμβαθύνουν και να εξειδικευθούν σε ειδικότερα ζητήματα διαμεσολάβησης (κτηματολογική, οικογενειακή, τραπεζική κ.λπ.), προκειμένου να αξιοποιούσουν τις τομεακές αυτές (ειδικές) γνώσεις στην καθημερινή επαγγελματική τους ενασχόληση και πρακτική.

Επιστημονικά υπεύθυνος:

Λέανδρος Νικόλαος, Καθηγητής Παντείου Πανεπιστημίου

Εισηγητές:

Κάπος Παναγιώτης, Πολιτιστικός Διαχειριστής (MSc)/Εκδότης, Διδάκτωρ Τμήματος Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού Παντείου Πανεπιστημίου.

Παπαδοπούλου Λαμπρινή, Δημοσιογράφος, Διδάκτωρ Τμήματος Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού Παντείου Πανεπιστημίου.

Τριανταφύλλου Σωτήρης, Δημοσιογράφος, Διδάκτωρ Τμήματος Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού Παντείου Πανεπιστημίου.

Το πρόγραμμα αποσκοπεί στην παροχή εξειδικευμένων γνώσεων και δεξιοτήτων με σκοπό οι σπουδαστές/τριες να συμβάλλουν αποτελεσματικά στην ανάπτυξη και βελτίωση των λειτουργιών και διαδικασιών της διοίκησης των τουριστικών μονάδων.

 Σκοπός του προγράμματος είναι η εξοικείωση των εκπαιδευομένων με θεωρητικές και ιστορικές εννοιολογήσεις της παιδικής και νεανικής ηλικίας, καθώς και της παραδοσιακής και σύγχρονης παιδικής και νεανικής κουλτούρας. Παράλληλα, μέσα από τη συζήτηση θεματικών, όπως το παιχνίδι, οι τελετουργίες, η εργασία και η κατανάλωση, εξετάζονται ερωτήματα γύρω από τους τρόπους που η συμμετοχή των μελών διαφόρων ηλικιακών κατηγοριών σε ποικίλες πρακτικές στην καθημερινή τους ζωή συντελεί στη συγκρότηση, αναπαραγωγή ή μεταβολή  ηγεμονικών αντιλήψεων και σχέσεων κυριαρχίας.

 Το πρόγραμμα, επιπλέον, παρέχει τη δυνατότητα κατάρτισης στη δημιουργία εκπαιδευτικών προγραμμάτων για παιδιά της προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας.