Διαπολιτισμική Εκπαίδευση

Διάρκεια Προγράμματος

9 μήνες

  • 450 ώρες

 

 

 

Για Θέματα Οικονομικής και Διοικητικής Διαχείρισης                                                  

Τηλέφωνο: 210 300 97 03  (help desk 10:00 π.μ. - 6:00 μ.μ.)                

Fax: 210 300 97 04
E-mail: 
info@kedivim-panteion.gr 

Για Θέματα Προγράμματος Σπουδών και λοιπά Επιστημονικά θέματα
Email: edu@kedivim-panteion.gr 

Περίοδος Μαθημάτων
05/10/2021 - 05/07/2022
ECVET
18 μονάδες
Προθεσμία Υποβολής Αιτήσεων
30.09.2021
Περιγραφή Προγράμματος

Το Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. του Παντείου Πανεπιστημίου στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του στον τομέα της Δια Βίου μάθησης οργανώνει και υλοποιεί σε κύκλους το ΕΤΗΣΙΟ επιμορφωτικό πρόγραμμα με τίτλο «Διαπολιτισμική Εκπαίδευση», διάρκειας 450 ωρών.

Η συγκεκριμένη εκπαιδευτική δράση υλοποιείται σε συνεργασία με το Κέντρο Δια Βίου Μάθησης Επιπέδου Δύο, Easy-Education, αδειοδοτημένο από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων / Γενική Γραμματεία Δια βίου Μάθησης  (Γ.Γ.Δ.Β.Μ.), με αριθμό αδείας 192044348.

Στα πλαίσια του προγράμματος αυτού υλοποιούνται σεμινάρια 450 ωρών, με σκοπό την επιμόρφωση σε θέματα που άπτονται της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης και τη διευκόλυνση της πρόσβασης των ευάλωτων κοινωνικών ομάδων στο εκπαιδευτικό σύστημα, δηλαδή ομάδων πληθυσμού με γλωσσικές και πολιτισμικές ιδιαιτερότητες.

Η μετάλλαξη της ελληνικής κοινωνίας σε πολυπολιτισμική επέφερε σημαντικότατες αλλαγές σε όλα τα επίπεδα της κοινωνικής, οικονομικής και πολιτισμικής ζωής της χώρας. Ο χαρακτήρας της Εκπαίδευσης πρέπει να καταστεί τελεσίδικα ανθρωπιστικός, ο ρόλος του εκπαιδευτικού καθοριστικός, αυτού του μύστη της μαθησιακής διαδικασίας. Έτσι λοιπόν η εκπαίδευση ως φορέας διδασκαλίας των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, και, ειδικότερα, η Διαπολιτισμική Εκπαίδευση, έχει ως έργο να προετοιμάσει τους μαθητές ως πολίτες μιας πολυπολιτισμικής κοινωνίας, ενισχύοντας τον αμοιβαίο σεβασμό και την αποδοχή της διαφορετικότητας. Με αυτή την έννοια, η Διαπολιτισμική Εκπαίδευση έχει να διαδραματίσει ένα σημαντικό ρόλο στα εκπαιδευτικά συστήματα των ευρωπαϊκών χωρών, όπως αυτό της Ελλάδας, προωθώντας την ομαλή ένταξη μαθητών διαφορετικής εθνικής και πολιτισμικής προέλευσης.

Η διαπολιτισμική εκπαίδευση αποτελεί μια προσέγγιση στη διδασκαλία και μάθηση, η οποία βασίζεται αφενός σε δημοκρατικές αξίες και πιστεύω και αφετέρου επιβεβαιώνει τον πολιτισμικό πλουραλισμό. Αποτελεί ένα πεδίο μελέτης και μια αναδυόμενη επιστήμη, της οποίας κύριος σκοπός είναι να δημιουργήσει ίσες εκπαιδευτικές ευκαιρίες στους μαθητές από διαφορετικές φυλετικές, εθνικές, κοινωνικές και πολιτισμικές ομάδες.

Θεματικές Ενότητες

Οι θεματικές ενότητες του προγράμματος ονομάζονται «Σπόνδυλοι».

α) Κάθε αυτοτελής σπόνδυλος θα πρέπει να περιλαμβάνει μια ή και περισσότερες ενότητες μαθησιακών αποτελεσμάτων και να υπάρχει η δυνατότητα κάθε σπόνδυλος να αντιστοιχεί σε πιστωτικές μονάδες παρακολούθησης και βαθμούς ECVET που θα δηλώνουν τη σχετική βαρύτητα του σπονδύλου σε σχέση με το πλήρες προσόν.

β) Η παρακολούθηση κάθε σπονδύλου περιλαμβάνει μελέτη υλικού και εκπόνηση μιας ή περισσότερων εργασιών και τελική εξεταστική δοκιμασία καθώς και συμμετοχή σε συναντήσεις πρόσωπο με πρόσωπο, με στόχο τη διαρκή βελτίωση/ανατροφοδότηση των εκπαιδευόμενων εκπαιδευτών.

Ακολουθούν οι θεματικές ενότητες – σπόνδυλοι και οι ενότητες μαθησιακών αποτελεσμάτων αριθμημένα.

1. Εισαγωγή σε έννοιες διαπολιτισμικής εκπαίδευσης

2.Πολυπολιστισμικότητα και ανθρώπινα δικαιώματα

3.Διαπολιτισμική Εκπαίδευση στον ευρωπαϊκό χώρο - παραδείγματα

4.Μοντέλα διαχείρισης της ετερότητα στην εκπαίδευση

5.Ο ρόλος του εκπαιδευτικού στην διαπολιτισμική διαχείριση της ετερότητας

6.Πρακτικές διαπολιτισμικής διαχείρισης της ετερότητας στην εκπαιδευτική διαδικασία

7.Η συμβολή της λογοτεχνίας στην διαπολιτισμική διαχείριση της ετερότητας

8.Σχολική βία και πολυπολιτισμικότητα

9. Διαπολιτισμικότητα - πολυπολιτισμικότητα και διαχείριση συγκρούσεων

10. Η διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας

11. Διαπολιτισμική εκπαίδευση και διγλωσσία

12. Στερεότυπα και προκαταλήψεις

Σε ποιούς απευθύνεται

Το σεμινάριο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό, νηπιαγωγούς, νηπιοβρεφοκόμους, ψυχολόγους, καθώς και άλλους ειδικούς που εμπλέκονται στην εκπαιδευτική διαδικασία (Πτυχιούχοι: ΑΕΙ Παιδαγωγικών τμημάτων, Καθηγητικών σχολών, ΤΕΙ: Κοινωνικής Εργασίας, ΙΕΚ: Ειδικής Προσχολικής Αγωγής, ΙΕΚ: Προσχολικής αγωγής, δραστηριοτήτων δημιουργίας & έκφρασης). Σε σχολικούς συμβούλους, αδιόριστους εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων της Εκπαίδευσης,  προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές αντίστοιχων ειδικοτήτων, αποσπασμένους εκπαιδευτικούς στο εξωτερικό με στόχο να διδάξουν την ελληνική γλώσσα και τον ελληνικό πολιτισμό, σε εκπαιδευτικούς σε διαπολιτισμικά σχολεία και σχολεία ειδικής αγωγής, σε κοινωνιολόγους και κοινωνικούς λειτουργούς, σε υπηρετούντες στα Υπουργεία, σε δικηγόρους, σε διερμηνείς αλλά και γενικότερα σε όσους επιθυμούν να επιμορφωθούν σε θέματα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης με στόχο τη δυναμική τους ένταξη σε προσφυγικές δομές και «Κέντρα φιλοξενίας Αιτούντων Άσυλο».

Γιατί να το παρακολουθήσω:

Το σεμινάριο μοριοδοτεί σε δομές μεταδευτεροβάθμιας εκπαίδευσης όπως Δ.ΙΕΚ, ΣΔΕ, ΚΔΒΜ, ΚΕΚ, σχολές ΟΑΕΔ και εξασφαλίζει ισχυρό συγκριτικό πλεονέκτημα για απασχόληση σε Ιδιωτικούς Εκπαιδευτικούς Οργανισμούς (Κολλέγια, ΚΕΣ, ΚΕΚ, ΙΕΚ, Φροντιστήρια, ΚΔΒΜ, ΚΕΣ).

2 Μόρια στο σύστημα διορισμών εκπαιδευτικών (ΑΣΕΠ – αναπληρωτές υποψήφιοι)

0.5 μονάδα για θέσεις Συμβούλων Εκπαίδευσης και Προϊσταμένων Κ.Ε.Σ.Υ. καθώς και
Περιφερειακών Διευθυντών Εκπαίδευσης, των Διευθυντών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (Μάλιστα με το πρόσφατο σχέδιο νόμου η μοριοδότηση αναμένεται να τροποποιηθεί και να δίνει 1 μονάδα).

10 μόρια για διορισμούς εκπαιδευτικών ΤΕ και ΔΕ


Υπάρχει δυνατότητα επιπλέον μοροδότησης σε οποιαδήποτε προκήρυξη μοριοδοτεί τέτοιου τύπου βεβαιώσεις.

Διάρκεια Προγράμματος

9 μήνες

  • 450 ώρες
Επιστημονικά Υπεύθυνος/νη

Γεράσιμος Καραμπελιάς

Καθηγητής

Τμήμα Κοινωνιολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου

gkarabelias@panteion.gr

 

Ι.                      Σπουδές-Πτυχία

1995.                Διδακτορικό δίπλωμα (Ph.D) από τη Σχολή Ανατολικών και Αφρικανικών Σπουδών (School of Oriental and African Studies) του Πανεπιστημίου του Λονδίνου (UNIVERSITY OF LONDON)

1991                 Μεταπτυχιακός τίτλος (Μ.Α.) στην Πολιτική Επιστήμη από το Graduate School of Arts and Sciences, του Πανεπιστημίου της Νέας Υόρκης (NEW YORK UNIVERSITY)-Η.Π.Α.

1988                 Πτυχίο (Β.Α.) με έπαινο (Magna Cum Laude) στις Κοινωνικές Σπουδές από το Dyson College of Arts and Sciences του PACE UNIVERSITY- Η.Π.Α.

1985                 Δίπλωμα Διδασκάλου-Παιδαγωγική Ακαδημία (Τρίπολη)

 

ΙΙ.                    Διδασκαλία

Α.1                ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ

1997-2020                    Καθηγητής, Τμήμα Κοινωνιολογίας

Προπτυχιακά:                (1) Εθνική Ταυτότητα και Ελληνισμός της Διασποράς, (2) Μειονότητες και Μετανάστες στην Ελλάδα και τα Βαλκάνια (3) Ισλάμ και Ριζοσπαστικοποίηση στη Νοτιο-Ανατολική Ευρώπη και την Ευρωπαϊκή Ένωση.

Μεταπτυχιακά:              Δημογραφία και Μετανάστευση (με Δ Πρόντζα), & Άνιση Ανάπτυξη και Κρίση των Οικονομικών και Κοινωνικών Δομών στην Ευρώπη (με Μ. Κήππα)

 

Α.2.      ΠΡΟΣΘΕΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ

Το φθινόπωρο του 2015, με το πρόγραμμα Scholars του Ιδρύματος Ωνάση, έδωσα διαλέξεις και σεμινάρια στα ακόλουθα πανεπιστημιακά ιδρύματα ΗΠΑ και ΚΑΝΑΔΑ:

  1. Simon Fraser University-Vancouver CA, (Stavros Niarchos Foundation Center for Hellenic Studies)
  2. Loyola Marymount –Los Angeles USA, (Basil Caloyeras Center for Modern Greek Studies)
  3. University of Washington-Seattle USA, (Henry M. Jackson School of International Studies)
  4. Stanford University – San Francisco USA, (The Mediterranean Studies Forum)
  5. John Jay College of Criminal Justice – New York, USA and
  6. Queens University-New York, USA (Center for Byzantine and Modern Greek Studies)

 

ΙΙΙ.       Δημοσιεύσεις

Βιβλίο:             ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ: Ελλαδικές και Κυπριακές Κοινότητες στην Αφρικανική Ήπειρο (Αθήνα: Σιδέρης, 2021) (με Ι.Χ. Ιακωβίδη)

Άρθρα:             1.        «Η πρόκληση της Ενσωμάτωσης και ο ρόλος των Στρατιωτικών οργανισμών: Μία συγκριτική ανάλυση της Γαλλίας με το Βέλγιο», Πρακτικά 7ου Συνεδρίου-Ελληνική Κοινωνιολογική Εταιρεία (ΕΚΕ-2021) με Ι. Φυτά

                        2.         European Migration Network “Detention and alternatives to detention in international protection and return procedures”, (Athens: European Public Law Organization (EPLO) - Hellenic Ministry for Migration Policy/-European Commission, 2020-National Report) with Th. Fouskas, G. Koulierakis, K. Kazanas, and A. DeMaio

                        3.         European Migration Network, “Responses to long-term irregularly staying migrants: Practices and challenges in EU member states and Norway-National Report”, (Athens: European Public Law Organization (EPLO) - Hellenic Ministry for Migration Policy/-European Commission, 2018) with Th. Fouskas, G. Koulierakis, K. Kazanas, and A. DeMaio

                        4.         «Η πρόκληση της ενσωμάτωσης των μεταναστών και ο ρόλος των στρατιωτικών οργανισμών. Μια συγκριτική ανάλυση Σουηδίας και Ελλάδας», Πρακτικά 6ου Συνεδρίου-Ελληνική Κοινωνιολογική Εταιρεία, (2018) με Ι. Φυτά

                        5.         European Migration Network, “Impact of visa liberalisation on countries of destination”, (Athens: European Public Law Organization (EPLO) - Hellenic Ministry for Migration Policy/-European Commission, 2018) with V. Hatzopoulos, Th. Fouskas, P. Grigoriou, K. Kazanas, F. Mine, A. Chalkidi and A. DeMaio

                        6.         European Migration Network, “Labour market integration of third-country nationals in EU member states.”, (Athens: European Public Law Organization (EPLO) - Hellenic Ministry for Migration Policy/-European Commission, 2018) with V. Hatzopoulos, Th. Fouskas, P. Grigoriou, G. Tsobanoglou, K. Kazanas, F. Mine, A. DeMaio, C. Novak, G. Pechlidi, M. Vakouli and S. Tasiopoulos

                        7.         European Migration Network: “States’ Approaches to Unaccompanied Minors Following Status Determination”, (Athens: European Public Law Organization (EPLO) - Hellenic Ministry for Migration Policy/-European Commission, 2018) with V. Hatzopoulos, Th. Fouskas, P. Grigoriou, S. Chtouris, K. Kazanas, F. Mine, A. DeMaio, C. Novak, G. Pechlidi, M. Vakouli and S. Tasiopoulos

                        8.         European Migration Network Focused Study: “The Changing Influx of Asylum Seekers in 2014-2016:  Member States Responses” (Athens: EPLO-Hellenic Ministry of Interior-European Commission, 2018) with V. Hatzopoulos, Th. Fouskas, P. Grigoriou, K. Kazanas, F. Mine, A. DeMaio and C. Novak

                        9.         European Migration Network: “Annual Report on Migration and Asylum in Greece: National Report”, Part I & II. (Athens: European Public Law Organization (EPLO) - Hellenic Ministry for Migration Policy/-European Commission, 2018) with V. Hatzopoulos, Th. Fouskas, K. Kazanas, F. Mine, A. DeMaio and C. Novak

 

IV.       Διοικητικό Έργο

Μεταξύ άλλων, Διευθυντής του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών του Τμήματος Κοινωνιολογίας (2020-22), Διευθυντής του Εργαστηρίου ΜΕΘΕΞΗ του Τμήματος Κοινωνιολογίας (2019-2021) και Επιστημονικά Υπεύθυνος δυο προγραμμάτων του ΚΕΔΙΒΙΜ του Παντείου Πανεπιστημίου με θέμα: «Διαπολιτισμική Εκπαίδευση» και «Η Ελληνική ως Δεύτερη Ξένη Γλώσσα».  Μέλος του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού.

Για περισσότερες Πληροφορίες πιέστε εδώ.

Κόστος Προγράμματος

Γενική κατηγορία κόστος Παρακολούθησης: 590€ σε 5 δόσεις (60€ κατά την εγγραφή)

Εκπτωτικές κατηγορίες:

  1. 25% έκπτωση για ανέργους και για ΑμεΑ με ποσοστό αναπηρίας 50% και πάνω.
  2. 25% έκπτωση σε περίπτωση προεξόφλησης.
  3. 25% έκπτωση για μαζικές εγγραφές σε ομάδες των 5 ατόμων και άνω.
  4. 25% έκπτωση για πρόωρη εγγραφή (early entry).
  5. 50% έκπτωση σε δεύτερο πρόγραμμα εντός 18μηνών από τη λήξη του προηγούμενου ή/και σε περίπτωση ταυτόχρονης παρακολούθησης δύο επιμορφώσεων.​​​​​​
  6. 50% έκπτωση για αποφοίτους του Παντείου Πανεπιστημίου.
  7. 50% έκπτωση για εργαζόμενους του Παντείου Πανεπιστημίου, ανεξαρτήτως της μορφής απασχόλησης σε αυτό και μέχρι 2 θέσεις ανά 40 εκπαιδευόμενους, με την προϋπόθεση ότι, κατά το διάστημα διεξαγωγής του Προγράμματος και μέχρι την ολοκλήρωσή του, η σύμβαση εργασίας τους δεν έχει λήξει.
  8. 50% έκπτωση για καθηγητές όλων των τριτοβάθμιων εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων.
  9. 50% έκπτωση για εκπαιδευτικούς και απόφοιτους παιδαγωγικών σχολών.

Η προκαταβολή καταβάλλεται πριν από την έναρξη του προγράμματος για την ολοκλήρωση της εγγραφής και οι υπόλοιπες δόσεις καταβάλλονται μετά το πέρας κάθε μήνα περίπου από την ημερομηνία έναρξης του προγράμματος.

Η προκαταβολή καταβάλλεται πριν από την έναρξη του προγράμματος για την ολοκλήρωση της εγγραφής και οι υπόλοιπες δόσεις καταβάλλονται μετά το πέρας κάθε μήνα περίπου από την ημερομηνία έναρξης του προγράμματος.

Οι παραπάνω εκπτώσεις ισχύουν εφόσον κατά την περίοδο εγγραφής σας ανήκετε σε μία από τις συγκεκριμένες κατηγορίες.

Επιστροφή διδάκτρων ΜΟΝΟ στην περίπτωση, που με υπαιτιότητα του φορέα, ακυρωθεί το σεμινάριο. Μετά την εγγραφή σας, καμία αίτηση επιστροφής διδάκτρων δεν εξετάζεται ούτε αξιολογείται. Τα δίδακτρα δεν χάνονται. Μπορείτε να τα αξιοποιήσετε σε επόμενο κύκλο σεμιναρίου του ίδιου θεματικού τίτλου.

Οι ενδιαφερόμενοι για υποτροφία μπορούν να κάνουν την αίτηση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για το πρόγραμμα που επιθυμούν (εδώ).

*Με την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος, έχετε την δυνατότητα να παρακολουθήσετε δωρεάν ένα ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΜΟΡΙΟΔΟΤΟΥΜΕΝΟ σεμινάριο, διάρκειας 100 ωρών, αξίας 175€, με τίτλο: «Οργάνωση & σχεδιασμός διδασκαλίας σε ενήλικους και ανήλικους εκπαιδευομένους»

Τεχνικός Εξοπλισμός

Για τη βέλτιστη και απρόσκοπτη πρόσβαση και εργασία στο Σύστημα Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης, οι ενδιαφερόμενοι/ες απαιτείται να διαθέτουν τα εξής:

1. Hλεκτρονικό υπολογιστή.
2. Σύνδεση στο Διαδίκτυο.

Για τη βέλτιστη και απρόσκοπτη πρόσβαση και εργασία στο Σύστημα Σύγχρονης Τηλεκπαίδευσης (Τηλεδιασκέψεις), οι ενδιαφερόμενοι/ες προτείνεται να:

1. Χρησιμοποιούν τις τελευταίες εκδόσεις φυλλομετρητών όπως για παράδειγμα Chrome,Mozilla.
2. Διαθέτουν μικρόφωνο, ακουστικά και προαιρετικά μια κάμερα.

Από την πλευρά του Προγράμματος προσφέρεται εξ αποστάσεως τεχνική υποστήριξη μέσω οργανωμένου Help Desk και παρέχονται οι απαραίτητες οδηγίες σε ζητήματα χρήσης εξοπλισμού και εγκατάστασης και ρύθμισης του απαραίτητου λογισμικού.

Επίσης, προσφέρεται υλικό οδηγιών χρήσης και παραδειγμάτων εφαρμογών, όπου αυτό χρειάζεται, καθημερινά, για τους υποψηφίους από τις 10:00πμ έως 4:00μμ στο τηλεφωνικό κέντρο με αριθμό 210 3009703)

Μεθοδολογία - Αξιολόγηση

Ο εκπαιδευτικός σχεδιασμός ακολουθεί τη μεθοδολογία που υποστηρίζει την μικτή (blended) εξ Αποστάσεως ηλεκτρονική μάθηση, ένα συνδυασμό ασύγχρονης και σύγχρονης εκπαίδευσης, με απώτερο στόχο την εξοικείωση των συμμετεχόντων με το εκπαιδευτικό υλικό (435 ώρες ασύγχρονη τηλεκπαίδευση, 15 ώρες σύγχρονη εκπαίδευση).

Η διδασκαλία μέσω συστήματος ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης βασίζεται κυρίως στη μελέτη του εκπαιδευτικού υλικού σε χρόνο και τόπο που επιλέγει ο εκπαιδευόμενος καθώς και στην διεξαγωγή δραστηριοτήτων προκειμένου να διασφαλιστεί σε μεγάλο βαθμό η αυτονομία του/της εκπαιδευόμενου/ης. 

Το εκπαιδευτικό και υποστηρικτικό υλικό του προγράμματος αναρτάται σταδιακά κατά τη διάρκεια του προγράμματος. Το υλικό βρίσκεται online, σε ψηφιακή μορφή, ενώ παράλληλα δίνεται η δυνατότητα τοπικής αποθήκευσής του. Είναι εύκολα εκτυπώσιμο για τους χρήστες που προτιμούν το έντυπο υλικό. Η μελέτη και η εξάσκηση των συμμετεχόντων/ουσών ποικίλει ανάλογα με το γνωστικό αντικείμενο και βασίζεται κυρίως στην ασύγχρονη, αυτόνομη και ανεξάρτητη επεξεργασία του εκπαιδευτικού υλικού και στην εκπόνηση των απαιτούμενων εργασιών.
Η διδασκαλία μέσω συστήματος σύγχρονης τηλεκπαίδευσης βασίζεται σε προκαθορισμένες ζωντανές τηλεδιασκέψεις μεταξύ εκπαιδευτή και εκπαιδευομένων μέσω της χρήσης του Big Blue Button.
Ο καθηγητής διδάσκει ζωντανά (real time) το μάθημα έχοντας τη δυνατότητα να χρησιμοποιεί διαφάνειες, εικόνες, video και ιστοσελίδες και οι εκπαιδευόμενοι το παρακολουθούν από οπουδήποτε επιθυμούν.

Ο καθηγητής επικοινωνεί με τους εκπαιδευόμενους μέσω ήχου, ενώ παράλληλα υπάρχει δυνατότητα μετάδοσης της εικόνας του ιδίου αλλά και των εκπαιδευομένων.
Επίσης υπάρχει η δυνατότητα επικοινωνίας μέσω κειμένου (chat) μεταξύ των συμμετεχόντων και με τον καθηγητή, με δυνατότητα αποστολής γραπτού μηνύματος σε όλους τους συμμετέχοντες (δημόσια συνομιλία) ή σε συγκεκριμένο συμμετέχοντα (ιδιωτική συνομιλία).
Οι εκπαιδευόμενοι συμμετέχουν ενεργά υποβάλλοντας ερωτήσεις, δίνοντας προφορικές ή/και γραπτές απαντήσεις, έχοντας τη δυνατότητα να αποθηκεύουν την τηλεδιάσκεψη και να επαναλάβουν το μάθημα όσες φορές χρειαστεί.

Κατά την διάρκεια του προγράμματος θα υλοποιηθούν 4 ζωντανές ψηφιακές συναντήσεις διάρκειας 3-4 ωρών έκαστη.

  • Οι τηλεδιασκέψεις θα λαμβάνουν χώρα περίπου κάθε δύο μήνες.

Κατά την διάρκεια των τηλεδιασκέψεων θα συζητούνται θέματα επικαιρότητας με βάση τις διδακτικές ενότητες του προγράμματος και οι επιμορφούμενοι θα καλούνται μετέπειτα να σχολιάσουν γραπτώς τα επί συζήτηση θέματα και άρθρα.

Επιπλέον, η αξιολόγηση των εκπαιδευομένων θα γίνει μέσω εκπόνησης εργασιών και διαφόρων τεστ αξιολόγησης (quiz) για κάθε ενότητα σπόνδυλο του προγράμματος.
Οι ερωτήσεις μπορεί να είναι τύπου πολλαπλής επιλογής, συμπλήρωσης κενού, ελεύθερου κειμένου και προκύπτουν μέσω τράπεζας θεμάτων. Στις αξιολογήσεις υπάρχει η δυνατότητα καταγραφής των αποτελεσμάτων και εμφάνισής τους στους συμμετέχοντες.

Αναλυτικότερα, κατά τη διάρκεια του προγράμματος αναθέτονται στους εκπαιδευόμενους δύο (2) εργασίες, βιβλιογραφικές (έκτασης 3.000 λέξεων και πάνω).

Συνοπτικά, για την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος θα πραγματοποιηθούν 4 τηλεδιασκέψεις, 2 γραπτές εργασίες και 12 αξιολογήσεις.

Μέσω της πλατφόρμας τηλεκπαίδευσης δίνεται στους επιμορφούμενους η δυνατότητα απευθείας επικοινωνίας τόσο με τον επιστημονικό υπεύθυνο του προγράμματος όσο και με τους υπόλοιπους συμμετέχοντες του ίδιου τμήματος 24 ώρες την ημέρα.

Παράλληλα, παρέχεται η δυνατότητα παρακολούθησης της προόδου των επιμορφούμενων τόσο από τους/τις ίδιους/ίδιες, όσο και από τους/τις διδάσκοντες/ουσες, ενώ η οργάνωση του χρόνου και η τήρηση των προθεσμιών διευκολύνεται με τη χρήση του ακαδημαϊκού ημερολογίου και του ειδικού χώρου (forum) για νέα και ανακοινώσεις.

Επιπλέον, προσφέρεται η δυνατότητα ανάρτησης υλικού και εργασιών από την πλευρά των επιμορφούμενων προς αξιολόγηση.

Όλοι οι εκπαιδευόμενοι υποχρεούνται να λαμβάνουν την ενημέρωση τους αποκλειστικά μέσα από την πλατφόρμα τηλεκατάρτισης κατά τη διάρκεια συμμετοχής τους στο πρόγραμμα. Κάθε άλλη μορφή επικοινωνίας (mail, sms) από την ομάδα υλοποίησης του προγράμματος λειτουργεί υποστηρικτικά.

Στους εκπαιδευόμενους των προγραμμάτων του Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. Παντείου Πανεπιστημίου, προσφέρεται πρόσβαση στις παρεχόμενες από τη Βιβλιοθήκη του Πανεπιστημίου υπηρεσίες.


Συνεργασίες