Νέες Τεχνικές και Μέθοδοι e-learning στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση

Διάρκεια Προγράμματος

400 ώρες - 7 μήνες 

 

 

Για περισσότερες πληροφορίες απευθυνθείτε στο

e-mail:  eidiki.agogi.kdvm@panteion.gr

στα τηλ.: 2103310240 & 2103310241

(ωράριο επικοινωνίας: 9.00 -19.00)   

Περίοδος Μαθημάτων
30/10/2021 - 30/05/2022
ECVET
6,4
Προθεσμία Υποβολής Αιτήσεων
15.10.2021
Θεματικές Ενότητες

Σπόνδυλος 1 - Ειδική Αγωγή και εκπαίδευση: Νομοθετικό πλαίσιο τρόποι υποστήριξης γονέων

  • Διδακτική Ενότητα 1: Ειδική Αγωγή και εκπαίδευση: Νομοθετικό πλαίσιο
  • Διδακτική Ενότητα 2: Υποστήριξη γονέων παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
  • Τηλεδιάσκεψη: Ανακεφαλαίωση/διευκρινίσεις

Σπόνδυλος 2 -  Αξιολόγηση και σχεδιασμός εκπαιδευτικών προγραμμάτων για μαθητές με προβλήματα ακοής

  • Διδακτική Ενότητα 1:  Δυσλειτουργίες ακοής: Θεωρητική προσέγγιση Διδακτική Ενότητα 2: Σχεδιασμός εκπαιδευτικών  διδακτικών προγραμμάτων για μαθητές με δυσλειτουργίες ακοής
  • Ασκήσεις –Εξάσκηση σε μελέτη περίπτωσης
  • Τηλεδιάσκεψη: Ανακεφαλαίωση/διευκρινίσεις

Σπόνδυλος 3 - Αξιολόγηση και σχεδιασμός εκπαιδευτικών προγραμμάτων για μαθητές με  δυσλειτουργίες όρασης

  • Διδακτική Ενότητα 1:  Δυσλειτουργίες όρασης: Θεωρητική προσέγγιση,
  • Διδακτική Ενότητα 2: Σχεδιασμός εκπαιδευτικών  διδακτικών προγραμμάτων για μαθητές με δυσλειτουργίες όρασης
  • Τηλεδιάσκεψη: Ανακεφαλαίωση/διευκρινίσεις

Σπόνδυλος 4 - Αξιολόγηση και σχεδιασμός εκπαιδευτικών προγραμμάτων για μαθητές με  νοητική καθυστέρηση

  • Διδακτική Ενότητα 1:  Νοητική καθυστέρηση: Θεωρητική προσέγγιση, αξιολόγηση μαθητών με νοητική καθυστέρηση
  • Διδακτική Ενότητα 2: Σχεδιασμός εκπαιδευτικών  διδακτικών προγραμμάτων για μαθητές  με νοητική καθυστέρηση
  • Ασκήσεις –Εξάσκηση σε μελέτη περίπτωσης
  • Τηλεδιάσκεψη: Ανακεφαλαίωση/διευκρινίσεις

Σπόνδυλος 5 - Αξιολόγηση και σχεδιασμός εκπαιδευτικών προγραμμάτων για μαθητές στο φάσμα του αυτισμού

  • Διδακτική Ενότητα 1:  ΔΑΦ: Θεωρητική προσέγγιση, Σχεδιασμός άτυπων αξιολογικών διδακτικών εργαλείων
  • Διδακτική Ενότητα 2: Σχεδιασμός εκπαιδευτικών  διδακτικών προγραμμάτων για μαθητές  στο φάσμα του αυτισμού
  • Ασκήσεις –Εξάσκηση σε μελέτη περίπτωσης
  • Τηλεδιάσκεψη: Ανακεφαλαίωση/διευκρινίσεις

Σπόνδυλος 6 - Αξιολόγηση και σχεδιασμός προγραμμάτων παρέμβασης για μαθητές με ειδικές μαθησιακές διαταραχές

  • Διδακτική Ενότητα 1: Θεωρητική προσέγγιση: Διαταραχή στην ανάγνωση, αξιολόγηση, παρέμβαση
  • Διδακτική Ενότητα 2: Θεωρητική προσέγγιση: Διαταραχή στην γραφή, αξιολόγηση, παρέμβαση
  • Διδακτική Ενότητα 3: Θεωρητική προσέγγιση: Διαταραχή στα μαθηματικά, αξιολόγηση, παρέμβαση Τηλεδιάσκεψη: Ανακεφαλαίωση/διευκρινίσεις

Σπόνδυλος 7 - Θεωρητική προσέγγιση της Διάσπασης Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας

  • Διδακτική Ενότητα 1: ΔΕΠ-Υ: Θεωρητική προσέγγιση
  • Διδακτική Ενότητα 2: Υποστήριξη μαθητών με ΔΕΠ-Υ
  • Ασκήσεις –Εξάσκηση σε μελέτη περίπτωσης
  • Τηλεδιάσκεψη: Ανακεφαλαίωση/διευκρινίσεις

Συγγραφή εργασίας

Σε ποιούς απευθύνεται

Το πρόγραμμα απευθύνεται ειδικότερα σε Εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ως ακολούθως: νηπιαγωγοί, δάσκαλοι, φιλόλογοι, μαθηματικοί, φυσικοί, χημικοί, καθηγητές φυσικής αγωγής, πτυχιούχοι ανθρωπιστικών σπουδών,  εικαστικών, θεατρικής αγωγής κ.ά., ειδικούς παιδαγωγούς.

Το πρόγραμμα απευθύνεται ειδικότερα σε Αποφοίτους ΤΕΙ και ΙΕΚ ως ακολούθως: Κοινωνικής Εργασίας, Βρεφονηπιοκόμοι,  Λογοθεραπευτές, Φυσικοθεραπευτές, Νοσηλευτές, Ειδικής Προσχολικής Αγωγής κ.ά.

Το πρόγραμμα απευθύνεται ειδικότερα σε Φοιτητές ΑΕΙ και ΤΕΙ και σε όσους θέλουν να ασχοληθούν με την ειδική αγωγή και εκπαίδευση.

Διάρκεια Προγράμματος

400 ώρες – 7 μήνες

-           δια ζώσης: 4 ώρες,

-           ασύγχρονη: 268 ώρες,

-           On line Τηλεδιασκέψεις σε πραγματικό χρόνο:  8 ώρες

-           Εξάσκηση με μελέτες περίπτωσης: 100 ώρες

-           Συγγραφή εργασίας: 20 ώρες 

(Στον χρόνο της ασύγχρονης εκπαίδευσης συμπεριλαμβάνονται οι αναγκαίες ώρες μελέτης θεωρίας, case studies)

Επιστημονικά Υπεύθυνος/νη

ΚΟΡΔΟΥΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ ΠΑΝΤΕΙΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ, ΤΟΜΕΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ

Διευθυντής του Εργαστηρίου Εφαρμοσμένης Ψυχολογίας και Συντονιστής της Ειδίκευσης "Ταυτότητες και Διαπροσωπικές Σχέσεις" του Π.Μ.Σ. ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ.

Στο Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών διδάσκει τα μαθήματα:

  • Πρακτικές  Ασκήσεις Στατιστικής
  • Ιστορία και Συστήματα της Ψυχολογίας
  • Ψυχολογία των Διαπροσωπικών Σχέσεων  Ι
  • Ταυτότητα Φύλου
  • Ψυχολογία των Διαπροσωπικών Σχέσεων ΙΙ

Είναι πτυχιούχος της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών (Τομέας Φιλοσοφικής, Παιδαγωγικής, Ψυχολογίας). Έκανε Μεταπτυχιακές Σπουδές στην Ψυχολογία, University of California, Santa Barbara, Department of Psychology. Είναι Διδάκτορας στην Ψυχολογία, University of California, Santa Barbara, Department of Psychology.

Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε εδώ.

Εισηγητές - Εισηγήτριες

ΚΟΣΚΙΝΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑΣ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ ΠΑΝΤΕΙΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ

Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε εδώ

ΠΑΠΟΥΤΣΑΚΗ ΚΑΛΛΙΟΠΗ

ΔΡ. ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ  - ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΡΙΑ ΕΝΗΛΙΚΩΝ

Κόστος Προγράμματος

700 ευρώ

Τρόπος καταβολής διδάκτρων (Εφάπαξ | Δόσεις):
Εφάπαξ: 650 ευρώ κατά την εγγραφή
Δόσεις:  260 κατά την εγγραφή, 220 ευρώ στο τέλος του 2ου μήνα και 220 ευρώ στο τέλος του 4ου μήνα.

Η τιμή διαμορφώνεται σύμφωνα με την εκπτωτική πολιτική η οποία ακολουθεί.

 

Εκπτωτική Πολιτική

Το Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. στο πλαίσιο της Κοινωνικής Πολιτικής που εφαρμόζει, δύναται με Απόφαση του Συμβουλίου του, να προσφέρει Εκπτώσεις στα Εκπαιδευτικά Προγράμματα μη ρυθμισμένης επαγγελματικής κατάρτισης επί των τελών φοίτησης, σε ειδικές κατηγορίες εκπαιδευόμενων. Σύμφωνα με την από 14.12.2020 Απόφαση του Συμβουλίου του Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ., όλα τα Προγράμματα διέπονται από ενιαίο και ευέλικτο πλαίσιο Κοινωνικής Πολιτικής Εκπτώσεων επί των τελών φοίτησης, το οποίο ορίζεται ως εξής:  

 

Σε όλα τα προγράμματα του Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. παρέχονται Εκπτώσεις στο κόστος εγγραφής και παρακολούθησης, ως ακολούθως:

  • 50% επί του συνολικού ποσού των διδάκτρων στους εργαζόμενους του Παντείου Πανεπιστημίου ανεξαρτήτως της μορφής απασχόλησης σε αυτό και μέχρι 2 θέσεις ανά 40 εκπαιδευόμενους με την προϋπόθεση, ότι κατά το διάστημα διεξαγωγής του Προγράμματος και μέχρι την ολοκλήρωσή του, η σύμβαση εργασίας τους δεν έχει λήξει.
  • 25% επί του συνολικού ποσού των διδάκτρων σε αποφοίτους του Παντείου Πανεπιστημίου, σε ανέργους και σε ΑμεΑ, με ποσοστό αναπηρίας 50% και πάνω.

 

Υποτροφίες

Σε όλα τα προγράμματα του Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. παρέχονται έπειτα από κλήρωση, συγκεκριμένες θέσεις Υποτροφίας για ανέργους που διαθέτουν κάρτα ανεργίας συνεχούς διάρκειας 18 μηνών και πάνω  ως εξής:

  • Μία θέση όταν οι εγγεγραμμένοι στο Πρόγραμμα είναι μέχρι και 20 άτομα.
  • Δύο θέσεις όταν οι εγγεγραμμένοι στο Πρόγραμμα είναι από 21 μέχρι και 50 άτομα.
  • Τρεις θέσεις όταν οι εγγεγραμμένοι στο Πρόγραμμα είναι από 51 μέχρι και 100 άτομα.
  • Πέντε θέσεις όταν οι εγγεγραμμένοι στο Πρόγραμμα είναι άνω των 100 ατόμων.

 

Προκειμένου να εγκριθεί η έκπτωση διδάκτρων θα πρέπει ο ενδιαφερόμενος να έχει υποβάλλει την σχετική ηλεκτρονική αίτηση συμμετοχής στο πρόγραμμα που τον ενδιαφέρει, αυτή να έχει γίνει αποδεκτή από την αρμόδια Επιτροπή Αξιολόγησης Αιτήσεων και να έχει προσκομίσει παράλληλα τα αντίστοιχα δικαιολογητικά.

Σημειώνεται ότι οι εκπτώσεις διδάκτρων δεν λειτουργούν αθροιστικά. Αν κάποιος εκπαιδευόμενος εντάσσεται σε παραπάνω από μία κατηγορίες δικαιούχων, του χορηγείται η έκπτωση για την μία κατηγορία που θα επιλέξει, ώστε να κάνει χρήση του δικαιώματός του.

Μετά την έναρξη των μαθημάτων επιστροφές διδάκτρων δεν γίνονται δεκτές.

Τεχνικός Εξοπλισμός

Το πρόγραμμα είναι μικτού τύπο αξιοποιώντας δια ζώσης εκπαίδευση και εκπαίδευση σε ψηφιακό περιβάλλον Βασίζεται σε συνδυασμό μικτής μάθησης (blended learning) και περιλαμβάνει διαδικτυακές συναντήσεις και εκπαίδευση από απόσταση και δια ζώσης, με υποστήριξη από σύστημα τηλεκπαίδευσης (σύγχρονης και ασύγχρονης). Απαιτείται οι συμμετέχοντες να διαθέτουν ηλεκτρονικό υπολογιστή, σύνδεση στο διαδίκτυο και ακουστικά με ενσωματωμένο μικρόφωνο (πχ handsfree).

Μεθοδολογία - Αξιολόγηση

Οι μέθοδοι αξιολόγησης είναι:

- Ασκήσεις στο υλικό βάσης (20%)

- Μελέτη περίπτωσης (40% του βαθμού)

-  Τελική εργασία (40%)


Συνεργασίες