Ετήσια επιμόρφωση στη Θετική Ψυχολογία

Διάρκεια Προγράμματος

600 ώρες - 9 μήνες

 

 

 

Για Θέματα Οικονομικής και Διοικητικής Διαχείρισης

Τηλέφωνο: 210 300 97 03  (help desk 10:00 πμ - 6:00 μμ)                

Fax: 210 300 97 04
E-mail: info@kedivim-panteion.gr 

 

Για Θέματα Προγράμματος Σπουδών και λοιπά Επιστημονικά Θέματα
E-mail: edu@kedivim-panteion.gr 

 

Περίοδος Μαθημάτων
Έναρξη μαθημάτων 28 Νοεμβρίου 2024
Προθεσμία Υποβολής Αιτήσεων
26.11.2024
Περιγραφή Προγράμματος

Το Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. του Παντείου Πανεπιστημίου διεξάγει το πρόγραμμα "Ετήσιο πρόγραμμα επιμόρφωσης Θετικής Ψυχολογίας". Το πρόγραμμα έχει στόχο να προσφέρει στους ενήλικους συμμετέχοντες εξειδίκευση σε προγράμματα επαγγελματικής κατάρτισης, δυνατότητες διαμόρφωσης μιας ολοκληρωμένης προσωπικότητας, να βελτιώσει τις προοπτικές επαγγελματικής ένταξης και εξέλιξης του ατόμου, να συμβάλλει στην κοινωνική συνοχή, στην ανάπτυξη της ικανότητας ενεργού συμμετοχής στα κοινά και στην κοινωνική, οικονομική και πολιτιστική ανάπτυξη της χώρας.

Βασικότατος, επίσης, στόχος της Δια Βίου Μάθησης, ειδικά στην εκπαίδευση ενηλίκων, είναι το εκάστοτε πρόγραμμα κατάρτισης να καλύπτει συγκεκριμένες ανάγκες στην αγορά εργασίας και να δημιουργεί ευκαιρίες σταδιοδρομίας προωθώντας ανέργους στην εργασία ή υποστηρίζοντας την υφιστάμενη εργασία.

Τα ετήσια σεμινάρια Θετικής Ψυχολογίας είναι διάρκειας 600 ωρών και υλοποιούνται σε κύκλους. Σκοπός είναι να παρέχουν στους εκπαιδευόμενους εκπαίδευση, κατάρτιση και εξειδίκευση σε θέματα που αφορούν την θετική ψυχολογία. Ο στόχος του Εκπαιδευτικού είναι να εισάγει τους συμμετέχοντες στις βασικές αρχές και μεθοδολογίες της θετικής ψυχολογίας σε θεωρητικό και σε βιωματικό επίπεδο. Σε συνδυασμό με την εμβάθυνση σε βασικές θεωρίες και έννοιες της θετικής ψυχολογίας, οι συμμετέχοντες θα κληθούν να εφαρμόσουν οι ίδιοι στον εαυτό τους τις πρακτικές της Θετικής Ψυχολογίας και, με την κατάλληλη καθοδήγηση, να βρουν τρόπους να τη χρησιμοποιήσουν στην επαγγελματική και την προσωπική τους ζωή.

Με την ολοκλήρωση του προγράμματος οι συμμετέχοντες θα έχουν αναπτύξει τις απαραίτητες δεξιότητες προκειμένου να χρησιμοποιούν εποικοδομητικά θετικά συναισθήματα και θετικές εμπειρίες, και να αναγνωρίζουν και να αναπτύσσουν το δυναμικό των ίδιων και όσων είναι γύρω τους.

Θεματικές Ενότητες

Παρακάτω θα εντοπίσετε τις θεματικές ενότητες με την αντίστοιχη εκτίμηση χρόνου απασχόλησης για κάθε μια από αυτές.

Σε κάθε ενότητα περιλαμβάνεται μια Βιντεοπαρουσίαση της θεματικής, η παρουσίαση της ενότητας και επιπρόσθετο υλικό σε μορφή βίντεο ή/και αρχείων. Παράλληλα για οποιαδήποτε διευκρίνηση σχετική με το εκπαιδευτικό υλικό υποστηρίζεται η δυνατότητα επικοινωνίας 24 ώρες το 24ωρο με την εκπαιδευτική ομάδα μέσω της πλατφόρμας τηλεκπαίδευσης.

 

  1. Εισαγωγή στη Θετική Ψυχολογία (40 ώρες)
  2. Well Being : Η νέα τάση των θετικών συναισθημάτων (60 ώρες)
  3. Απολαμβάνειν: η ικανότητα να χαίρεσαι τη ζωή (50 ώρες)
  4. Δες το καλό μέσα σου: η αξία των θετικών στοιχείων του χαρακτήρα (70 ώρες)
  5. Νόημα Ζωής: ροή, στοχοθέτηση και ευημερία (80 ώρες)
  6. Αυτοσυμπόνια: ένας υγιής τρόπος να σχετίζομαι με τον εαυτό μου (80 ώρες)
  7. Ψυχική Ανθεκτικότητα (80 ώρες)
  8. Αισιοδοξία: το αντίδοτο στην κατάθλιψη (60 ώρες)
  9. Θετική Ψυχολογία & Ψυχοθεραπεία: η επίδραση της Θετικής Ψυχολογίας στη Γνωσιακή Συμπεριφορική Ψυχοθεραπεία (80 ώρες)
Σε ποιούς απευθύνεται

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε φοιτητές ή επαγγελματίες υγείας και ψυχικής υγείας, εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων, καθώς και επαγγελματίες από τον χώρο διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού.

Γιατί να το παρακολουθήσω:

Το σεμινάριο μοριοδοτεί σε δομές μεταδευτεροβάθμιας εκπαίδευσης όπως Δ.ΙΕΚ, ΣΔΕ, ΚΔΒΜ, ΚΕΚ, σχολές ΟΑΕΔ και εξασφαλίζει ισχυρό συγκριτικό πλεονέκτημα για απασχόληση σε Ιδιωτικούς Εκπαιδευτικούς Οργανισμούς (Κολλέγια, ΚΕΣ, ΚΕΚ, ΙΕΚ, Φροντιστήρια, ΚΔΒΜ, ΚΕΣ).

2 Μόρια στο σύστημα διορισμών εκπαιδευτικών (ΑΣΕΠ – αναπληρωτές υποψήφιοι)

0.5 μονάδα για θέσεις Συμβούλων Εκπαίδευσης και Προϊσταμένων Κ.Ε.Σ.Υ. καθώς και

Περιφερειακών Διευθυντών Εκπαίδευσης, των Διευθυντών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (Μάλιστα με το πρόσφατο σχέδιο νόμου η μοριοδότηση αναμένεται να τροποποιηθεί και να δίνει 1 μονάδα).

10 μόρια για διορισμούς εκπαιδευτικών ΤΕ και ΔΕ

Υπάρχει δυνατότητα επιπλέον μοριοδότησης σε οποιαδήποτε προκήρυξη μοριοδοτεί τέτοιου τύπου βεβαιώσεις.

*Με την εγγραφή σας στο πρόγραμμα Θετική Ψυχολογία δικαιούστε & ένα ΔΩΡΕΑΝ μοριοδοτούμενο σεμινάριο διάρκειας 100 ωρών αξιας 175€.*

Διάρκεια Προγράμματος

9 μήνες - 600 ώρες

 

24 ECTS

Επιστημονικά Υπεύθυνος/νη

Κορδούτης Παναγιώτης

Καθηγητής, Αντιπρόεδρος Τμήματος Ψυχολογίας Παντείου Πανεπιστημίου

Ο Παναγιώτης Κορδούτης είναι Καθηγητής του Τμήματος Ψυχολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου. Ανήκει στον Τομέα Κοινωνικής Ψυχολογίας. Είναι Διευθυντής του Εργαστηρίου Εφαρμοσμένης Ψυχολογίας και Συντονιστής της Ειδίκευσης "Ταυτότητες και Διαπροσωπικές Σχέσεις" του ΠΜΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ. Στο Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών διδάσκει τα μαθήματα:  Πρακτικές  Ασκήσεις Στατιστικής, Ιστορία και Συστήματα της Ψυχολογίας, Ψυχολογία των Διαπροσωπικών Σχέσεων  Ι, Ταυτότητα Φύλου, Ψυχολογία των Διαπροσωπικών Σχέσεων ΙΙ. Είναι πτυχιούχος της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών (Τομέας Φιλοσοφικής, Παιδαγωγικής, Ψυχολογίας). Έκανε Μεταπτυχιακές Σπουδές στην Ψυχολογία, University of California, Santa Barbara, Department of Psychology. Είναι Διδάκτορας στην Ψυχολογία, University of California, Santa Barbara, Department of Psychology. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε εδώ

Εισηγητές - Εισηγήτριες

Γαλανάκης Μιχάλης

Ph.D.
Ο κος Γαλανάκης Μιχάλης είναι Διδάκτωρ Οργανωτικής Ψυχολογίας. Είναι ιδρυτικό μέλος της Ελληνικής Εταιρείας Θετικής Ψυχολογίας. Εντός των ερευνητικών του ενδιαφερόντων βρίσκονται το εργασιακό στρες, η ομαδική αποτελεσματικότητα, η κινητοποίηση, η επαγγελματική ικανοποίηση και η εργασιακή συμπεριφορά. Έχει πραγματοποιήσει διαλέξεις σε διεθνή και ελληνικά συνέδρια ψυχολογίας και έχει δημοσιεύσει πρωτότυπες επιστημονικές εργασίες σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά.

Μυτσκίδου Πασχαλιά

Ph.D.
Η Δρ. Πασχαλιά Μυτσκίδου σπούδασε Ψυχολογία στο Πανεπιστήμιο Αθηνών και ειδικεύτηκε στη Γνωσιακή-Συμπεριφορική Ψυχοθεραπεία. Είναι Διδάκτορας Κλινικής Ψυχολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου. Από το 1996 ασκεί ιδιωτικά το έργο του Ψυχολόγου ενώ είναι πιστοποιημένη θεραπεύτρια Γνωσιακής-Συμπεριφορικής Ψυχοθεραπείας και μέλος του European Associaton for Behavioural and Cognitive Therapies, της Ελληνικής Εταιρείας και του Ινστιτούτου Έρευνας και Θεραπείας της Συμπεριφοράς, των Κλάδων Κλινικής και Θετικής Ψυχολογίας της Ελληνικής Ψυχολογικής Εταιρείας και ιδρυτικό μέλος της Ελληνικής Εταιρείας Θετικής Ψυχολογίας. Με πολυετή θεραπευτική εμπειρία στην αντιμετώπιση των Αγχωδών Διαταραχών, υπήρξε επιστημονικός συνεργάτης του Τμήματος Κοινωνικής Εργασίας του ΤΕΙ Αθηνών ενώ εξακολουθεί να συνεργάζεται με τη Μονάδα Θεραπείας Συμπεριφοράς του ΚΨΥ, το Ερευνητικό Πανεπιστημιακό Ινστιτούτο Ψυχικής Υγιεινής (ΕΠΙΨΥ) και το Ινστιτούτου Έρευνας και Θεραπείας της Συμπεριφοράς όπου διδάσκει και ασκεί εποπτεία. Το συγγραφικό της έργο αφορά κεφάλαια σε συλλογικούς τόμους και άρθρα σε ελληνικά και διεθνή επιστημονικά περιοδικά αναφορικά με την αποτελεσματικότητα της Γνωσιακής-Συμπεριφορικής Ψυχοθεραπείας και το ρόλο των θετικών συναισθημάτων στην ψυχοθεραπεία. Το πρώτο ατομικό της έργο με τίτλο «Εγώ και οι άλλοι: Κοινωνικές δυσκολίες και φόβοι και η αντιμετώπισή τους» κυκλοφορεί από τις Εκδόσεις Σιδέρη.

Μερτίκα Αντιγόνη

Ph.D. - Μέλος

Η Αντιγόνη Μερτίκα είναι ιδρυτικό Μέλος της ΕΕΘΕΨΥ, μέλος του Δ.Σ. της εταιρίας και υπεύθυνη για το Εκπαιδευτικό πρόγραμμα της ΕΕΘΕΨΥ. Σπούδασε ψυχολογία στην Αθήνα και τη Νέα Υόρκη, είναι διδάκτωρ Κλινικής Ψυχολογίας με μεταπτυχιακή εξειδίκευση στη Συμβουλευτική και Οργανωτική Ψυχολογία. Είναι πιστοποιημένη ψυχοθεραπεύτρια Gestalt και εργάζεται κλινικά από το 2003 ιδιωτικά και σε δημόσιους φορείς. Το συγγραφικό της έργο περιλαμβάνει επιστημονικά άρθρα και συμμετοχές σε συλλογικά έργα ενώ έχει συγγράψει μαζί με τον κ. Σταλίκα το βιβλίο «Θέματα Ψυχοθεραπείας: Η Θεραπευτική Συμμαχία» (2004). Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα ποικίλουν από τη διερεύνηση της διαδικασίας της ψυχοθεραπείας, θέματα φύλου και έμφυλων διαφορών, την κοινωνική ενσωμάτωση ατόμων με σοβαρές ψυχικές νόσους, τη συμβουλευτική στήριξη οικογενειών με παιδιά με ΔΑΦ και, φυσικά, τη Θετική Ψυχολογία και τις εφαρμογές της στην ψυχοθεραπεία και την ανατροφή των παιδιών.

Γιωτσίδη Βασιλική

Ph.D.
Η Βασιλική Γιωτσίδη είναι διδάκτωρ Κλινικής Ψυχολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου με ειδίκευση στην Ψυχοδυναμική / Ψυχαναλυτική Ψυχοθεραπεία και Συμβουλευτική. Σπούδασε στο Τμήμα Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών και είναι κάτοχος δύο μεταπτυχιακών στη Συμβουλευτική Ψυχολογία και στον Κοινωνικό Αποκλεισμό & Μειονότητες. Είναι ιδρυτικό μέλος της ΕΕΘΕΨΥ και εκπαιδεύτρια στο Δίπλωμα Θετικής Ψυχολογίας σε θέματα που αφορούν τη θετική διαπαιδαγώγηση και τις σχέσεις γονέων, εκπαιδευτικών και παιδιών, το νόημα ζωής και τη ροή. Είναι επιστημονικός συνεργάτης στην Ανωτάτη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (ΑΣΠΑΙΤΕ), όπου διδάσκει Συμβουλευτική Ψυχολογία, Αναπτυξιακή και Εκπαιδευτική Ψυχολογία και Προσωπική Ανάπτυξη. Τα τελευταία είκοσι έτη παρέχει ψυχοθεραπεία και συμβουλευτική ενηλίκων, γονέων και εφήβων και έχει εργαστεί στη Μονάδα Ψυχαναλυτικής Ψυχοθεραπείας του Ινστιτούτου Ψυχικής Υγείας Παιδιών και Ενηλίκων, στο ΨΝΑ «Δρομοκαϊτειο», και ιδιωτικά. Έχει διατελέσει εμπειρογνώμων σε ευρωπαϊκές ομάδες ειδικών σε θέματα αξιολόγησης πρόληψης, θεραπείας και ποιότητας υπηρεσιών ως Επιστημονικά Υπεύθυνη Τομέα στο Ερευνητικό Πανεπιστημιακό Ινστιτούτο Ψυχικής Υγιεινής (ΕΠΙΨΥ), ενώ από το 2000 συνεργάζεται με την Εταιρεία Κοινωνικής Ψυχιατρικής και Ψυχικής Υγείας (ΕΚΨ&ΨΥ). Συμμετέχει συστηματικά σε επιστημονικές δημοσιεύσεις και συνέδρια και είναι συγγραφέας του βιβλίου «Η αντίσταση στην ψυχοθεραπεία».

Καρακασίδου Ειρήνη

M.Sc, Ph.D.c.
Η κ. Ειρήνη Καρακασίδου είναι ψυχολόγος-αθλητική ψυχολόγος, υποψήφια διδάκτωρ ψυχολογίας του Παντείου Πανεπιστημιο. Είναι μέλος της ΕΕΘΕΨΥ και εκπαιδεύτρια στο ετήσιο εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τίτλο «Δίπλωμα στη Θετική Ψυχολογία». Διδάσκει αθλητική ψυχολογία, θετική ψυχολογία και μεθοδολογία της έρευνας σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα εστιάζονται στο κομμάτι τόσο της θετικής όσο και της αθλητικής ψυχολογίας, όπως επίσης και στην κατασκευή και προσαρμογή ψυχομετρικών εργαλείων. Έχει ολοκληρώσει την εκπαίδευση της στην συμπεριφοριστική προσέγγιση (Ερευνητικό Πανεπιστημιακό Ινστιτούτο Ψυχικής Υγιεινής, ΕΠΙΨΥ), ενώ παράλληλα εκπαιδεύεται στην υπαρξιακή ψυχοθεραπεία (¨Γίγνεσθαι¨, Ελληνική Εταιρεία Υπαρξιακής Ψυχολογίας).

Λακιώτη Αγάθη

Ph.D.

Η Δρ. Αγάθη Λακιώτη είναι ιδρυτικό μέλος της ΕΕΘΕΨΥ και εκπαιδεύτρια στο ετήσιο εκπαιδευτικό πρόγραμμα της εταιρείας. Σπούδασε διοίκηση επιχειρήσεων και ψυχολογία στην Αθήνα, απέκτησε μεταπτυχιακό τίτλο στην προσωποκεντρική συμβουλευτική και ψυχοθεραπεία και είναι διδάκτωρ κλινικής/ συμβουλευτικής ψυχολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου. Έχει επίσης εκπαιδευτεί στο coaching. Εργάζεται ιδιωτικά ως συμβουλευτική ψυχολόγος – ψυχοθεραπεύτρια και επόπτρια με άτομα και ομάδες, ενώ διεξάγει ομαδικές εκπαιδεύσεις και σεμινάρια για εταιρίες, οργανισμούς και το ευρύ κοινό. Διδάσκει θετική ψυχολογία, μεθοδολογία έρευνας, και δεοντολογία σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα επικεντρώνονται στην έννοια της ψυχικής ανθεκτικότητας και στη διαδικασία και την αποτελεσματικότητα της ψυχοθεραπείας.

Μπενέτου Άννυ

M.Sc., Ph.D.
Η Άννυ Μπενέτου είναι ψυχολόγος με μεταπτυχιακό στη Συμβουλευτική Ψυχολογία. Η διδακτορική της διατριβή εστίασε σε παρεμβάσεις για το Απολαμβάνειν και τη σύνδεση του με τα θετικά συναισθήματα και την ευτυχία. Εργάζεται ιδιωτικά από το 1998 ως Συμβουλευτική Ψυχολόγος με άτομα και ομάδες. Έχει συνεργαστεί με πολλά πλαίσια στην Ελλάδα και το εξωτερικό (Μέριμνα, Υπουργείο Παιδείας - ΙΔΕΚΕ, Council of Europe, Πανεπιστήμιο Αθηνών, Εκπαιδευτήρια Δούκα, OMEP κ.α) διοργανώνοντας ομιλίες, βιωματικά σεμινάρια και ομάδες προσωπικής ανάπτυξης και θετικής ψυχολογίας. Από το 2008 είναι εκπρόσωπος της Ελλάδας στο European Network for Positive Psychology Είναι εκπαιδεύτρια στο δίπλωμα θετικής ψυχολογίας της ΕΕΘΕΨΥ.

Πεζηρκιανίδης Χρήστος

M.Sc, Ph.D.c.
Ο κ. Πεζηρκιανίδης είναι μέλος της ερευνητικής ομάδας του κ. Σταλίκα, ο οποίος είναι ο επόπτης καθηγητής της διδακτορικής του διατριβής. Οι ερευνητικές του προσπάθειες εστιάζονται στους τομείς της Θετικής Ψυχολογίας, της Συμβουλευτικής και της Ψυχομετρίας με εστίαση σε μεταβλητές σχετικές με τις φιλικές σχέσεις ενηλίκων, το ευ ζην, τα δυνατά στοιχεία του χαρακτήρα και την ανεργία. Συμμετέχει ως ερευνητής στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα EAGLES για την καταπολέμηση της ανεργίας στους νέους και στο πρόγραμμα αναμόρφωσης του συστήματος επιλογής προσωπικού στις Ένοπλες Δυνάμεις.
Κόστος Προγράμματος

Γενική κατηγορία κόστος Παρακολούθησης: 690€ σε 6 δόσεις (60€ κατά την εγγραφή)

Εκπτωτικές κατηγορίες:

  1. 25% έκπτωση σε άνεργους, εν ενεργεία εκπαιδευτικούς στον δημόσιο τομέα (διορισμένους & αναπληρωτές), τρίτεκνους, πολύτεκνους και για ΑμεΑ, με ποσοστό αναπηρίας 50% και πάνω.
  2. 25% έκπτωση σε περίπτωση προεξόφλησης.
  3. 25% έκπτωση για μαζικές εγγραφές σε ομάδες των 5 ατόμων και άνω.
  4. 25% για πρόωρη εγγραφή (early entry).
  5. 50% για αποφοίτους του Παντείου Πανεπιστημίου.
  6. 50% για όσους παρακολουθούν ή έχουν παρακολουθήσει έως και 18 μήνες από την έναρξη του παρόντος ένα από τα παρακάτω προγράμματα του Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. του Παντείου Πανεπιστημίου: «Εκπαίδευση εκπαιδευτών ενηλίκων», «Διοίκηση εκπαιδευτικών μονάδων», «Διαπολιτισμική εκπαίδευση», «Θετική Ψυχολογία στην εκπαίδευση», «Ετήσια επιμόρφωση στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (Ε.Α.Ε.): ολιστική προσέγγιση», «Ετήσια επιμόρφωση στη Διοίκηση Μονάδων Υγείας», «Ετήσια επιμόρφωση στη Σχολική ψυχολογία», «Σεξουαλική διαπαιδαγώγηση και ψυχολογία της νεανικής σχέσης», «Ετήσια επιμόρφωση στην Παιδοψυχολογία: Ολιστική προσέγγιση», «Εφαρμοσμένη εγκληματολογία: στο μυαλό ενός δράστη», «Ετήσια επιμόρφωση στη Διδακτική της ελληνικής ως δεύτερης ή ξένης γλώσσας», «Social Media και οπτικοακουστικά εργαλεία: εφαρμογές σε τουρισμό και πολιτισμό», «Ψηφιοποίηση εκπαιδευτικής διαδικασίας. Αξιοποίηση εργαλείων σύγχρονης/ ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης και δημιουργία προσαρμοστικού διαδραστικού εκπαιδευτικού υλικού.», «Αποτελεσματική Επικοινωνία», «Βασικές Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων και Οργανισμών (Mini-MBA)», «Πολιτιστικός τουρισμός και εφαρμοσμένη επικοινωνία: το παράδειγμα της κεντρικής Μακεδονίας», «Οικονομική εγκληματικότητα και το έγκλημα πίσω από το έγκλημα», «Διοίκηση - Ηγεσία σε Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης (Ο.Τ.Α.) στον 21ο αιώνα», «Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη».
  7. 50% έκπτωση για εργαζόμενους του Παντείου Πανεπιστημίου, ανεξαρτήτως της μορφής απασχόλησης σε αυτό και μέχρι 2 θέσεις ανά 40 εκπαιδευόμενους, με την προϋπόθεση ότι, κατά το διάστημα διεξαγωγής του Προγράμματος και μέχρι την ολοκλήρωσή του, η σύμβαση εργασίας τους δεν έχει λήξει.
  8. 50% έκπτωση για καθηγητές όλων των τριτοβάθμιων εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων.

Ποσοστό έκπτωσης

Τελική τιμή

Αριθμός δόσεων

Προκαταβολή για εγγραφή

1η δόση 

2η δόση

3η δόση

4η δόση

5η δόση

0%

690€

6

60€

150€

120€

120€

120€

120€

25%

517,50€

6

60€

137,50€

80€

80€

80€

80€

50%

345€

6

60€

85€

50€

50€

50€

50€

Η προκαταβολή καταβάλλεται πριν από την έναρξη του προγράμματος για την ολοκλήρωση της εγγραφής και οι υπόλοιπες δόσεις καταβάλλονται μετά το πέρας κάθε μήνα περίπου από την ημερομηνία έναρξης του προγράμματος.

Οι παραπάνω εκπτώσεις ισχύουν εφόσον κατά την περίοδο εγγραφής σας ανήκετε σε μία από τις συγκεκριμένες κατηγορίες.

Επιστροφή διδάκτρων ΜΟΝΟ στην περίπτωση, που με υπαιτιότητα του φορέα, ακυρωθεί το σεμινάριο. Μετά την εγγραφή σας, καμία αίτηση επιστροφής διδάκτρων δεν εξετάζεται ούτε αξιολογείται. Τα δίδακτρα δεν χάνονται. Μπορείτε να τα αξιοποιήσετε σε επόμενο κύκλο σεμιναρίου του ίδιου θεματικού τίτλου.

 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. ΠΑΝΤΕΙΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ

Σε όλα τα Προγράμματα του Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. παρέχονται έπειτα από κλήρωση, συγκεκριμένες θέσεις Υποτροφίας, ως εξής:

- Μία θέση όταν οι εγγεγραμμένοι στο Πρόγραμμα είναι μέχρι και 20 άτομα.

- Δύο θέσεις όταν οι εγγεγραμμένοι στο Πρόγραμμα είναι από 21 μέχρι και 50 άτομα.

- Τρεις θέσεις όταν οι εγγεγραμμένοι στο Πρόγραμμα είναι από 51 μέχρι και 100 άτομα.

- Πέντε θέσεις όταν οι εγγεγραμμένοι στο Πρόγραμμα είναι άνω των 100 ατόμων.

Δικαιούχοι υποτροφίας είναι φυσικά πρόσωπα που έχουν συμπληρώσει το 18ο έτος της ηλικίας τους, είναι άνεργοι και διαθέτουν ενεργή κάρτα ανεργίας συνεχούς διάρκειας 18 μηνών και πάνω. 

Οι ενδιαφερόμενοι και ενδιαφερόμενες για υποτροφία  μπορούν να κάνουν την αίτηση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για το πρόγραμμα που επιθυμούν (εδώ).

Τεχνικός Εξοπλισμός

Για τη βέλτιστη και απρόσκοπτη πρόσβαση και εργασία στο Σύστημα Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης, οι ενδιαφερόμενοι/ες απαιτείται να διαθέτουν τα εξής:

1. Hλεκτρονικό υπολογιστή.
2. Σύνδεση στο Διαδίκτυο.

Για τη βέλτιστη και απρόσκοπτη πρόσβαση και εργασία στο Σύστημα Σύγχρονης Τηλεκπαίδευσης (Τηλεδιασκέψεις), οι ενδιαφερόμενοι/ες προτείνεται να:

1. Χρησιμοποιούν τις τελευταίες εκδόσεις φυλλομετρητών όπως για παράδειγμα Chrome,Mozilla.
2. Διαθέτουν μικρόφωνο, ακουστικά και προαιρετικά μια κάμερα.

Από την πλευρά του Προγράμματος προσφέρεται εξ αποστάσεως τεχνική υποστήριξη μέσω οργανωμένου Help Desk και παρέχονται οι απαραίτητες οδηγίες σε ζητήματα χρήσης εξοπλισμού και εγκατάστασης και ρύθμισης του απαραίτητου λογισμικού.

Επίσης, προσφέρεται υλικό οδηγιών χρήσης και παραδειγμάτων εφαρμογών, όπου αυτό χρειάζεται, καθημερινά, για τους υποψηφίους από τις 10:00πμ έως 4:00μμ στο τηλεφωνικό κέντρο με αριθμό: 210 3009703.

Μεθοδολογία - Αξιολόγηση

Ο εκπαιδευτικός σχεδιασμός ακολουθεί τη μεθοδολογία που υποστηρίζει την μικτή (blended) εξ Αποστάσεως ηλεκτρονική μάθηση.

Ένα συνδυασμό ασύγχρονης, σύγχρονης αλλά και δια ζώσης εκπαίδευσης, με απώτερο στόχο την εξοικείωση των συμμετεχόντων με το εκπαιδευτικό υλικό (586 ώρες ασύγχρονη τηλεκπαίδευση, 12 ώρες σύγχρονη, 2 ώρες δια ζώσης εκπαίδευση).

Η διδασκαλία μέσω συστήματος ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης βασίζεται κυρίως στη μελέτη του εκπαιδευτικού υλικού σε χρόνο και τόπο που επιλέγει ο εκπαιδευόμενος καθώς και στην διεξαγωγή δραστηριοτήτων προκειμένου να διασφαλιστεί σε μεγάλο βαθμό η αυτονομία του/της εκπαιδευόμενου/ης.
Το εκπαιδευτικό και υποστηρικτικό υλικό του προγράμματος αναρτάται σταδιακά κατά τη διάρκεια του προγράμματος. Το υλικό βρίσκεται
online, σε ψηφιακή μορφή. Η μελέτη και η εξάσκηση των συμμετεχόντων/ουσών ποικίλει ανάλογα με το γνωστικό αντικείμενο και βασίζεται κυρίως στην ασύγχρονη, αυτόνομη και ανεξάρτητη επεξεργασία του εκπαιδευτικού υλικού και στην εκπόνηση των απαιτούμενων εργασιών.

Η διδασκαλία μέσω συστήματος σύγχρονης τηλεκπαίδευσης βασίζεται σε προκαθορισμένες ζωντανές τηλεδιασκέψεις μεταξύ εκπαιδευτή και εκπαιδευομένων μέσω της χρήσης του Big Blue Button (Τηλεδιασκέψεις). Αναλυτικότερα, ο καθηγητής διδάσκει ζωντανά (real time) το μάθημα έχοντας τη δυνατότητα να χρησιμοποιεί διαφάνειες, εικόνες, video και ιστοσελίδες και οι εκπαιδευόμενοι το παρακολουθούν από οπουδήποτε επιθυμούν.

Ο καθηγητής επικοινωνεί με τους εκπαιδευόμενους μέσω ήχου, ενώ παράλληλα υπάρχει δυνατότητα μετάδοσης της εικόνας του ιδίου αλλά και των εκπαιδευομένων.

Επίσης κατά την διάρκεια της τηλεδιάσκεψης υποστηρίζεται και η δυνατότητα επικοινωνίας των εκπαιδευομένων μέσω κειμένου (chat), με δυνατότητα αποστολής γραπτού μηνύματος είτε σε όλους τους συμμετέχοντες (δημόσια συνομιλία) ή σε συγκεκριμένο συμμετέχοντα (ιδιωτική συνομιλία).
Οι εκπαιδευόμενοι συμμετέχουν ενεργά υποβάλλοντας ερωτήσεις, δίνοντας προφορικές ή/και γραπτές απαντήσεις, έχοντας τη δυνατότητα να αποθηκεύουν την τηλεδιάσκεψη και να επαναλάβουν το μάθημα όσες φορές χρειαστεί.

Κατά την διάρκεια του προγράμματος θα υλοποιηθούν 4 ζωντανές ψηφιακές συναντήσεις διάρκειας, έκαστη, 3 ωρών. Οι τηλεδιασκέψεις θα λαμβάνουν χώρα περίπου κάθε 2 μήνες. Κατά την διάρκεια των τηλεδιασκέψεων θα γίνεται παράδοση ύλης, επίλυση αποριών και θα συζητούνται θέματα και μελέτες περίπτωσης.

Επίσης, κατά τη διάρκεια του προγράμματος ανατίθενται στους εκπαιδευόμενους δύο εργασίες έκτασης περίπου 3.000 λέξεων, οι οποίες υποβάλλονται σε συγκεκριμένες ημερομηνίες στα ειδικά πεδία της πλατφόρμας. Έτσι προάγεται και ο υγιής ανταγωνισμός μεταξύ των εκπαιδευομένων με αποτέλεσμα την ακόμα καλύτερη εκμετάλλευση του εκπαιδευτικού υλικού.

Οι εκπαιδευόμενοι για την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος θα πρέπει να έχουν απαντήσει σε 9 κουίζ (1 για κάθε ενότητα), με συγκεκριμένο ποσοστό επιτυχίας 60%. Τα κουίζ θα προέρχονται από τράπεζα θεμάτων 100άδων ερωτήσεων και θα προκύπτουν στην αξιολόγηση του εκάστοτε μαθητή χωρίς καμία περιοδικότητα. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα το μετρήσιμο μαθησιακό αποτέλεσμα, μιας και θα πρέπει να έχει αναγνώσει ο μαθητής το σύνολο του εκπαιδευτικού υλικού.

Στο τέλος του προγράμματος θα πραγματοποιηθεί και μια δια ζώσης συνάντηση. Στην δια ζώσης συνάντηση θα πραγματοποιηθούν βιωματικές ασκήσεις που σκοπό έχουν να συνδυάσουν την παροχή γνώσεων και πληροφοριών και να ενσωματώσουν την προσωπική εμπειρία των συμμετεχόντων από την επαφή τους με τη θετική ψυχολογία. Η συνάντηση θα υλοποιηθεί σε όσες περιφερειακές ενότητες της χώρες συμπληρωθεί τμήμα τουλάχιστον 20 ατόμων και θα είναι διάρκειας 2 ωρών.

Προς υποστήριξη της εκπαιδευτικής σας διαδικασίας, καθ’ όλη την διάρκεια του προγράμματος δίνεται η δυνατότητα απευθείας επικοινωνίας μέσω της πλατφόρμας, τόσο με την εκπαιδευτική ομάδα του προγράμματος όσο και με τους υπόλοιπους συμμετέχοντες του ίδιου τμήματος 24 ώρες την ημέρα.

Παράλληλα, στην πλατφόρμα υπάρχουν πεδία με την βαθμολογία των εκπαιδευομένων, ενώ η οργάνωση του χρόνου και η τήρηση των προθεσμιών υποβοηθάται με τη χρήση του ακαδημαϊκού ημερολογίου και του ειδικού χώρου (forum) για νέα και ανακοινώσεις.

Όλοι οι εκπαιδευόμενοι υποχρεούνται να λαμβάνουν την ενημέρωση τους αποκλειστικά μέσα από την πλατφόρμα τηλεκατάρτισης κατά τη διάρκεια συμμετοχής τους στο πρόγραμμα. Κάθε άλλη μορφή επικοινωνίας (e-mail, sms) από την ομάδα υλοποίησης του προγράμματος λειτουργεί υποστηρικτικά.

Στους εκπαιδευόμενους των προγραμμάτων του Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. Παντείου Πανεπιστημίου, προσφέρεται πρόσβαση στις παρεχόμενες από τη Βιβλιοθήκη του Πανεπιστημίου υπηρεσίες.

Για τη λήψη του πιστοποιητικού ο εκπαιδευόμενος καλείται να καλύψει το συνολικό κόστος της επιμόρφωσης και να επιτύχει στις εκπαιδευτικές δραστηριότητες όπως αυτές ορίζονται. Το πιστοποιητικό αποστέλλεται σε ψηφιακή μορφή από την κεντρική γραμματεία σε διάστημα έναν έως τρεις μήνες από την επίσημη λήξη του προγράμματος.