Προγράμματα - Εκπαίδευση
Χρήση της Ανάλυσης Συμπεριφοράς για την Πρόληψη και Αντιμετώπιση του Ρατσισμού στα Σχολεία.
Το σεμινάριο εντάσσει τους/τις ενδιαφερόμενους/ες στους επικουρικούς πίνακες, αναγνωρίζεται στους πίνακες αναπληρωτών, δίνει τη δυνατότητα απόσπασης στους μόνιμους εκπαιδευτικούς στις Σ.Μ.Α.Ε. και προσμετράται σε δομές εκπαίδευσης ενηλίκων.
Στόχος του Προγράμματος είναι η εκπαίδευση των συμμετεχόντων με εργαλεία, τεχνικές και καλές πρακτικές ώστε να εντάξουν αποτελεσματικά την Τεχνητή Νοημοσύνη (ΤΝ) στην καθημερινή τους επαγγελματική δραστηριότητα, να βελτιώσουν την ποιότητα και την αποδοτικότητά στον εργασιακό τους χώρο και να ενισχύσουν τις δεξιότητές τους. Ειδικότερα, το Πρόγραμμα εστιάζει στην εφαρμογή μεθοδολογικών και τεχνικών προσεγγίσεων μέσω των προτροπών, τόσο στον χώρο της διοίκησης όσο και της εκπαίδευσης, ώστε οι εργαζόμενοι να ελαφρυνθούν ή και να απαλλαγούν από χρονοβόρες διαδικασίες και ταυτόχρονα να αναπτύξουν τις δημιουργικές και ποιοτικές όψεις των επαγγελματικών τους υποχρεώσεων. Ανάλυση κειμένων και εγγράφων, διαχείριση αλληλογραφίας, λήψη αποφάσεων, αξιολόγηση εργαζομένων, οργάνωση μαθημάτων, εξατομικευμένη εκπαίδευση, δημιουργία τεστ δεξιοτήτων αποτελούν βασικές διδακτικές ενότητες του Προγράμματος.
Το σεμινάριο προσδίδει μοριοδότηση σε δομές Α’ Βάθμιας και Β’ Bάθμιας εκπαίδευσης καθώς και σε δομές εκπαίδευσης ενηλίκων.
Σκοπός του εκπαιδευτικού προγράμματος είναι η εξοικείωση του επιμορφούμενου με γνώσεις και δεξιότητες ψηφιακής μάθησης και διδασκαλίας στην τυπική και μη τυπική εκπαίδευση.
Σκοπός του προγράμματος είναι η εξοικείωση των εκπαιδευομένων με θεωρητικές και ιστορικές εννοιολογήσεις της παιδικής και νεανικής ηλικίας, καθώς και της παραδοσιακής και σύγχρονης παιδικής και νεανικής κουλτούρας. Παράλληλα, μέσα από τη συζήτηση θεματικών, όπως το παιχνίδι, οι τελετουργίες, η εργασία και η κατανάλωση, εξετάζονται ερωτήματα γύρω από τους τρόπους που η συμμετοχή των μελών διαφόρων ηλικιακών κατηγοριών σε ποικίλες πρακτικές στην καθημερινή τους ζωή συντελεί στη συγκρότηση, αναπαραγωγή ή μεταβολή ηγεμονικών αντιλήψεων και σχέσεων κυριαρχίας.
Το πρόγραμμα, επιπλέον, παρέχει τη δυνατότητα κατάρτισης στη δημιουργία εκπαιδευτικών προγραμμάτων για παιδιά της προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας.
Το πρόγραμμα, διάρκειας 450 ωρών, παρέχει στους εκπαιδευόμενους/ες εκπαίδευση, κατάρτιση και εξειδίκευση σε θέματα σχολικής ψυχολογίας.
Το σεμινάριο αποτελεί ισχυρό πλεονέκτημα σε προσλήψεις για τις Δομές Εκπαίδευσης προσφύγων.
Το πρόγραμμα έχει ως στόχο να προετοιμάσει τους επιμορφούμενους ώστε να διδάξουν την ελληνική γλώσσα ως δεύτερη ή ξένη στο σύγχρονο πολυπολιτισμικό περιβάλλον της ελληνικής κοινωνίας. Θα αποτελέσει φορέα διδασκαλίας αλλά και διεκδίκησης των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και θα προωθήσει την ομαλή ένταξη μαθητών διαφορετικής εθνικής και πολιτισμικής προέλευσης.
Η παρακολούθηση του προγράμματος αναμένεται να ωφελήσει τους συμμετέχοντες και τις συμμετέχουσες, τόσο γνωστικά όσο και επαγγελματικά. Συγκεκριμένα, όλοι όσοι ολοκληρώσουν επιτυχώς το πρόγραμμα αναμένεται να έχουν αποκτήσει σφαιρική και έγκυρη ενημέρωση για το αντικείμενο και τις δυνατότητες που προσφέρει η Θετική Ψυχολογία στην Εκπαίδευση. Όλα τα μαθήματα συνδυάζουν την παροχή γνώσεων και πληροφοριών με βιωματικές ασκήσεις και ενσωματώνουν την προσωπική εμπειρία των συμμετεχόντων από την επαφή τους με τη Θετική Ψυχολογία στον χώρο της εκπαίδευσης.
Μοριοδοτούμενο πρόγραμμα επιμόρφωσης για τη συμμετοχή σας σε εξετάσεις πιστοποίησης εκπαιδευτών ενηλίκων μη τυπικής εκπαίδευσης.
Το σεμινάριο δίνει τη δυνατότητα για απευθείας συμμετοχή στις εξετάσεις τους Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π., αντικαθιστώντας τις 150 ώρες διδακτικής προϋπηρεσίας.