Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση και Ψυχολογία της Νεανικής Σχέσης

Διάρκεια Προγράμματος

9 μήνες, 450 ώρες

 

 

 

Για Θέματα Οικονομικής και Διοικητικής Διαχείρισης                                                 

Τηλέφωνο: 210 300 97 03  (help desk 10:00 πμ - 4:00 μμ)

Fax: 210 300 97 04

E-mail: info@kedivim-panteion.gr

 

Για Θέματα Προγράμματος Σπουδών και λοιπά Επιστημονικά θέματα

E-mail: edu@kedivim-panteion.gr

Περίοδος Μαθημάτων
30/07/2021 - 29/04/2022
ECVET
18
Προθεσμία Υποβολής Αιτήσεων
10.08.2021
Περιγραφή Προγράμματος

Σκοπός του εκπαιδευτικού προγράμματος είναι η επιμόρφωση ενηλίκων στην σεξουαλική διαπαιδαγώγηση παιδιών, εφήβων και νεαρών ενηλίκων μέσα από την οπτική της Ψυχολογίας των Στενών Διαπροσωπικών Σχέσεων.

Η σεξουαλική έκφραση και οι ερωτικές σχέσεις είναι η πεμπτουσία της ζωής. Οι άνθρωποι έχουν απορίες, ερωτήματα, ανησυχίες γι’  αυτές, σχεδόν από τη στιγμή που αποκτούν συνείδηση εαυτού, σε πολύ μικρή ηλικία. Αναζητούν πληροφορίες και μοντέλα για το «τι», «πως», «πότε» της σεξουαλικής τους υπόστασης και έκφρασης, όπου μπορούν να τις βρουν. Η Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση είναι η απόκριση της οργανωμένης κοινωνίας μας στη ανάγκη αυτή και έρχεται με το βάρος της επιστημονικής της τεκμηρίωσης και λογικής συνοχής της να αντιπαραβληθεί προς τις αποσπασματικές και ανερμάτιστες εικόνες για τη σεξουαλικότητα που ανεξέλεγκτα κατακλύζουν από πολύ νωρίς τη νεότητα.

Η Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση μπορεί να ενδυναμώσει και βελτιώσει τις προοπτικές της προσωπικής ζωής των νέων ανθρώπων, μπορεί να «πιάσει τόπο», όταν δίνει απαντήσεις για τα «τι», «πως» και τα «πότε» της σεξουαλικότητας μέσα από το πρίσμα της ψυχολογίας των ερωτικών σχέσεων. Οι νέοι δεν έχουν ανάγκη από πληροφορίες για το σεξ, οι οποίες άλλωστε είναι, σήμερα, εύκολα προσβάσιμες. Έχουν ανάγκη να καταλάβουν πως συνδέεται η σεξουαλικότητα με τις προσωπικές τους σχέσεις, με την ταυτότητά τους μέσα σε αυτές, με το συναισθηματικό τους κόσμο και τον κόσμο των άλλων, καθώς και με την ίδια την αντίληψη που έχουν για τον εαυτό τους μέσα στην κοινότητα που ζουν.

Όσοι επομένως διδάσκουν Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση πρέπει να έχουν κατανοήσει το ψυχοκοινωνικό φορτίο που έχουν οι σεξουαλικές συμπεριφορές μέσα στις σχέσεις για να μπορέσουν να καλλιεργήσουν κουλτούρα σχέσεων και όχι απλά να μεταδώσουν τις απαραίτητες, κατά τα άλλα, πληροφορίες για το σώμα, την αναπαραγωγική διαδικασία, την ευχαρίστηση, την σεξουαλική ταυτότητα, τον προσανατολισμό, την σεξουαλική έκφραση, τις προφυλάξεις, τους όρους και τα όρια του ερωτικού ενδιαφέροντος. Όλες αυτές οι πληροφορίες γίνονται πραγματικό κτήμα των διδασκόμενων τότε και μόνον τότε, όταν συνειδητοποιούν τη σημασία τους για τη εύρυθμη και ωφέλιμη λειτουργία των σχέσεών τους.  

Το επιμορφωτικό μας πρόγραμμα, βασιζόμενο στην τεκμηρίωση της Ψυχολογίας των Διαπροσωπικών Σχέσεων και της Κοινωνικής Ψυχολογίας της Υγείας, σχεδιάστηκε για να εξοπλίσει τους εκπαιδευόμενους με γνώση και διάκριση ώστε να έχουν τη δυνατότητα να ασκήσουν, με την κατάλληλη πληροφορία και επικοινωνιακή γλώσσα, ηλικιακά στοχευμένη αγωγή για τη σεξουαλικότητα μέσα από το πρίσμα της ψυχολογίας των νεανικών σχέσεων.

Το υπόβαθρο που θα αποκτήσουν όσοι ολοκληρώνουν το πρόγραμμα με επιτυχία αποτελεί σημαντικό επαγγελματικό εφόδιο γιατί συνδυάζει βασικές γνώσεις και μεθόδους που μπορούν να υποστηρίξουν την άσκηση Σεξουαλικής Διαπαιδαγώγησης μέσα από την οπτική της Ψυχολογίας των Διαπροσωπικών Σχέσεων. Συγκεκριμένα, οι απόφοιτοι θα έχουν αποκτήσει τεκμηριωμένες και σύγχρονες γνώσεις (α) για τη σημασία και τη λειτουργία της ερωτικής σχέσης και μάλιστα της νεανικής, (β) την σεξουαλικότητα παιδιών, εφήβων και νεαρών ενηλίκων, (γ) τον τρόπο που αυτή επηρεάζεται από/και επηρεάζει τις σχέσεις, (δ) την επικοινωνιακά και ηλικιακά κατάλληλη άσκηση διαπαιδαγώγησης για τη σεξουαλικότητα και τις σχέσεις, (ε) την ενδυνάμωση της θετικής αντίληψης της σεξουαλικότητας και των σχέσεων και τη θωράκισή τους από την ευαλωτότητα σε κινδύνους, (στ) την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση γονέων, εκπαιδευτικών και κοινού σε ειδικά ζητήματα σεξουαλικής αγωγής και αγωγής σχέσεων. Επίσης, θα έχουν εξοικειωθεί με τις αποτελεσματικές μεθόδους άσκησης της διαπαιδαγώγησης εφόσον όλα τα μαθήματα συνδυάζουν την παρεχόμενη θεωρητική γνώση με περιγραφή μεθόδων αλλά, το σημαντικότερο, με βιωματικές ασκήσεις, παραδείγματα διαχείρισης περιστατικών και υποδείγματα παρεμβάσεων διαπαιδαγώγησης.

Ο θεωρητικός και μεθοδολογικός εξοπλισμός στο γνωστικό αντικείμενο της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης και αγωγής σχέσεων προσδίδει αυξημένα επαγγελματικά προσόντα, επικυρωμένα με Πιστοποιητικό Επιμόρφωσης που εκδίδεται με το πέρας του προγράμματος. Το Πιστοποιητικό Επιμόρφωσης, δίνει ευκαιρίες επαγγελματικής αποκατάστασης στον ιδιωτικό τομέα αλλά και στο Ελληνικό Δημόσιο, ανάλογα με τα κάθε φορά ισχύοντα κριτήρια μοριοδότησης στην εκάστοτε μελλοντική προκήρυξη προσλήψεων.

Θεματικές Ενότητες
  1. Στάσεις και αντιλήψεις για την σεξουαλική διαπαιδαγώγηση και την αγωγή σχέσεων.

Η άρνηση της πραγματικότητας, οι συνέπειές της. Πως δημιουργείται γόνιμο έδαφος για τη σεξουαλική αγωγή; Πως εξηγείται πειστικά η χρησιμότητα της σεξουαλικής αγωγής και της αγωγής σχέσεων;

2. Το Νευροψυχολογικό και κοινωνικό υπόβαθρο των σχέσεων.

Τα νευροψυχολογικά υποσυστήματα που κινούν τις σχέσεις: σεξ, έρως και δεσμός. Η κοινωνική ρύθμιση της ποικιλομορφίας των σχέσεων, οι συνέπειές της, η διαχείρισή τους.

3. Η θεμελίωση του σχετίζεσθαι και της ερωτικής σχέσης στην παιδική ηλικία. Ύφος σύναψης δεσμού.

Συνέπειες για τις σχέσεις στη διάρκεια του βίου.

4. Τα ποιοτικά χαρακτηριστικά της ερωτικής σχέσης και η σημασία τους για τη σεξουαλική συμπεριφορά.

Παραδείγματα άσκησης διαπαιδαγώγησης προς εφήβους και νεαρούς ενήλικες που εναρμονίζει αναφορά σε σχέση και σεξουαλική συμπεριφορά (ασφαλής σεξουαλική συμπεριφορά κατά των Σεξουαλικώς Μεταδιδόμενων Λοιμώξεων και της απρογραμμάτιστης εγκυμοσύνης, συναίνεση και παραβίαση, κακοποίηση).

5. Διαπαιδαγώγηση για τη σεξουαλικότητα και τις σχέσεις στα παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας: υπόβαθρο και επικοινωνία.

Τι λέγεται και πως

6. Διαπαιδαγώγηση για τη σεξουαλικότητα και τις σχέσεις στους εφήβους και νεαρούς ενήλικες: υπόβαθρο και επικοινωνία.

Τι λέγεται και πως.

Παραδείγματα άσκησης διαπαιδαγώγησης προς παιδιά και εφήβους που εναρμονίζουν αναφορά σε σχέση και συμπεριφορά (ρόλοι φύλου, σεξουαλική ταυτότητα και σχέσεις, μύθοι για τις σχέσεις, τα πρώτα σκιρτήματα και οι προσδοκίες, σεξουαλικότητα και ΑΜΕΑ, ποικίλες οικογένειες κ.α.)

7. Η παρακαταθήκη ορισμένων εγκεκριμένων βιβλίων σεξουαλικής αγωγής στα ελληνικά σχολεία και νέες προτάσεις.

Τόλμη και ατολμία, ανάγκη και άρνηση, προοπτικές.

Σε ποιούς απευθύνεται

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, νηπιαγωγούς, ψυχολόγους, κοινωνικούς λειτουργούς και κοινωνιολόγους και όσους γενικότερα εμπλέκονται στην εκπαίδευση, ψυχοεκπαίδευση και συμβουλευτική παιδιών, εφήβων και νεαρών ενηλίκων. Απευθύνεται επίσης σε όσους επιθυμούν να αποκτήσουν επιπλέον μοριοδότηση για την ένταξη τους στο εκπαιδευτικό δυναμικό φορέων μεταδευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (π.χ. ΙΕΚ) αλλά και σε οποιονδήποτε ενδιαφερόμενο για τη συγκεκριμένη θεματική κατάρτιση. Το πρόγραμμα μπορεί επίσης να ενδυναμώσει και ευαισθητοποιήσει τους προβληματιζόμενους για τα θέματα αυτά γονείς αλλά και τους νέους ειδικότερα, καλλιεργώντας ταυτόχρονα την κουλτούρα των στενών σχέσεων και των εναρμονιζόμενων μαζί τους σεξουαλικών συμπεριφορών.

Γιατί να το παρακολουθήσω:

Το σεμινάριο μοριοδοτεί σε δομές μεταδευτεροβάθμιας εκπαίδευσης όπως Δ.ΙΕΚ, ΣΔΕ, ΚΔΒΜ, ΚΕΚ, σχολές ΟΑΕΔ και εξασφαλίζει ισχυρό συγκριτικό πλεονέκτημα για απασχόληση σε Ιδιωτικούς Εκπαιδευτικούς Οργανισμούς (Κολλέγια, ΚΕΣ, ΚΕΚ, ΙΕΚ, Φροντιστήρια, ΚΔΒΜ, ΚΕΣ).

2 Μόρια στο σύστημα διορισμών εκπαιδευτικών (ΑΣΕΠ – αναπληρωτές υποψήφιοι)

0.5 μονάδα για θέσεις Συμβούλων Εκπαίδευσης και Προϊσταμένων Κ.Ε.Σ.Υ. καθώς και

Περιφερειακών Διευθυντών Εκπαίδευσης, των Διευθυντών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (Μάλιστα με το πρόσφατο σχέδιο νόμου η μοριοδότηση αναμένεται να τροποποιηθεί και να δίνει 1 μονάδα).

10 μόρια για διορισμούς εκπαιδευτικών ΤΕ και ΔΕ

Υπάρχει δυνατότητα επιπλέον μοροδότησης σε οποιαδήποτε προκήρυξη μοριοδοτεί τέτοιου τύπου βεβαιώσεις.

Διάρκεια Προγράμματος

9 μήνες, 450 ώρες

Επιστημονικά Υπεύθυνος/νη

Παναγιώτης Κορδούτης, Καθηγητής της Κοινωνικής Ψυχολογίας των Διαπροσωπικών Σχέσεων

Ο Παναγιώτης Κορδούτης είναι Καθηγητής του Τμήματος Ψυχολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου (ΦΕΚ 575/τ.Γ'/06-06-2013) και Πρόεδρος του Τμήματος. Ανήκει στον Τομέα Κοινωνικής Ψυχολογίας. Είναι Διευθυντής του Εργαστηρίου Εφαρμοσμένης Ψυχολογίας και Συντονιστής της Ειδίκευσης "Ταυτότητες και Διαπροσωπικές Σχέσεις" του ΠΜΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ.

Στο Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών διδάσκει τα μαθήματα:

  • Πρακτικές  Ασκήσεις Στατιστικής
  • Ιστορία και Συστήματα της Ψυχολογίας
  • Ψυχολογία των Διαπροσωπικών Σχέσεων  Ι
  • Ταυτότητα Φύλου
  • Ψυχολογία των Διαπροσωπικών Σχέσεων ΙΙ

Είναι πτυχιούχος της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών (Τομέας Φιλοσοφικής, Παιδαγωγικής, Ψυχολογίας). Έκανε Μεταπτυχιακές Σπουδές στην Ψυχολογία, University of California, Santa Barbara, Department of Psychology. Είναι Διδάκτορας στην Ψυχολογία, University of California, Santa Barbara, Department of Psychology.

Για περισσότερες πληροφορίες πιέστε εδώ.

Εισηγητές - Εισηγήτριες

Παναγιώτης Κορδούτης

Κωνσταντίνος Χρήστος Δαουλτζής

Μερόπη Τζίτζικα

Κόστος Προγράμματος

Εκπτωτικές κατηγορίες επιμορφούμενων έργου «ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΗΣΗ ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΝΕΑΝΙΚΗΣ ΣΧΕΣΗΣ».

  1. Γενική κατηγορία κόστος Παρακολούθησης: 590€ σε 5 δόσεις (60€ κατά την εγγραφή)
  2. 25% έκπτωση για ανέργους και για ΑμεΑ με ποσοστό αναπηρίας 50% και πάνω.
  3. 25% έκπτωση σε περίπτωση προεξόφλησης.
  4. 25% έκπτωση για μαζικές εγγραφές σε ομάδες των 5 ατόμων και άνω.
  5. 25% έκπτωση για πρόωρη εγγραφή.
  6. 50% έκπτωση για αποφοίτους του Παντείου Πανεπιστημίου.
  7. 50% έκπτωση σε δεύτερο πρόγραμμα εντός 18 μηνών από τη λήξη του προηγούμενου ή/και σε περίπτωση ταυτόχρονης παρακολούθησης δύο επιμορφώσεων.
  8. 50% έκπτωση για καθηγητές όλων των τριτοβάθμιων εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων.
  9. 50% έκπτωση επί του συνολικού ποσού των διδάκτρων στους εργαζόμενους του Παντείου Πανεπιστημίου, ανεξαρτήτως της μορφής απασχόλησης σε αυτό και μέχρι 2 θέσεις ανά 40 εκπαιδευόμενους, με την προϋπόθεση ότι, κατά το διάστημα διεξαγωγής του προγράμματος και μέχρι την ολοκλήρωσή του, η σύμβαση εργασίας τους δεν έχει λήξει.
  10. 50% έκπτωση για εκπαιδευτικούς και απόφοιτους παιδαγωγικών σχολών.

 

*Μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος δικαιούστε και ένα ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΔΩΡΕΑΝ ΜΟΡΙΟΔΟΤΟΥΜΕΝΟ σεμινάριο, διάρκειας 100 ωρών, αξίας 175€, με τον θεματικό τίτλο: "Οργάνωση και Σχεδιασμός Διδασκαλίας σε ενήλικους και ανήλικους εκπαιδευόμενους".

 

Ποσοστό έκπτωσης Τελική τιμή Αριθμός δόσεων Προκαταβολή 2η δόση 3η δόση 4η δόση 5η δόση
0% 590€ 5 60€ 110€ 140€ 140€ 140€
25% 442,50€ 5 60€ 82,50€ 100€ 100€ 100€
50% 295€ 5 60€ 85€ 50€ 50€ 50€

 

Η προκαταβολή καταβάλλεται πριν από την έναρξη του προγράμματος για την ολοκλήρωση της εγγραφής και οι υπόλοιπες δόσεις καταβάλλονται μετά το πέρας κάθε μήνα περίπου από την ημερομηνία έναρξης του προγράμματος.

Οι παραπάνω εκπτώσεις ισχύουν εφόσον κατά την περίοδο εγγραφής σας ανήκετε σε μία από τις συγκεκριμένες κατηγορίες.

Επιστροφή διδάκτρων ΜΟΝΟ στην περίπτωση, που με υπαιτιότητα του φορέα, ακυρωθεί το σεμινάριο. Μετά την εγγραφή σας, καμία αίτηση επιστροφής διδάκτρων δεν εξετάζεται ούτε αξιολογείται. Τα δίδακτρα δεν χάνονται. Μπορείτε να τα αξιοποιήσετε σε επόμενο κύκλο σεμιναρίου του ίδιου θεματικού τίτλου.

 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. ΠΑΝΤΕΙΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ

Σε όλα τα Προγράμματα του Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. παρέχονται έπειτα από κλήρωση, συγκεκριμένες θέσεις Υποτροφίας, ως εξής:

- Μία θέση όταν οι εγγεγραμμένοι στο Πρόγραμμα είναι μέχρι και 20 άτομα.

- Δύο θέσεις όταν οι εγγεγραμμένοι στο Πρόγραμμα είναι από 21 μέχρι και 50 άτομα.

- Τρεις θέσεις όταν οι εγγεγραμμένοι στο Πρόγραμμα είναι από 51 μέχρι και 100

άτομα.

- Πέντε θέσεις όταν οι εγγεγραμμένοι στο Πρόγραμμα είναι άνω των 100 ατόμων.

 

Δικαιούχοι υποτροφίας είναι φυσικά πρόσωπα που έχουν συμπληρώσει το 18ο έτος της ηλικίας τους, είναι άνεργοι και διαθέτουν ενεργή κάρτα ανεργίας συνεχούς διάρκειας 18 μηνών και πάνω. 

Για να δηλώσετε συμμετοχή στην κλήρωση υποτροφίας μπορείτε να κάνετε κλικ ΕΔΩ.

 

Τεχνικός Εξοπλισμός

Για τη βέλτιστη και απρόσκοπτη πρόσβαση και εργασία στο Σύστημα Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης, οι ενδιαφερόμενοι/ες απαιτείται να διαθέτουν τα εξής:

1. Hλεκτρονικό υπολογιστή.
2. Σύνδεση στο Διαδίκτυο.

Για τη βέλτιστη και απρόσκοπτη πρόσβαση και εργασία στο Σύστημα Σύγχρονης Τηλεκπαίδευσης (Τηλεδιασκέψεις), οι ενδιαφερόμενοι/ες προτείνεται να:

1. Χρησιμοποιούν τις τελευταίες εκδόσεις φυλλομετρητών όπως για παράδειγμα Chrome,Mozilla.
2. Διαθέτουν μικρόφωνο, ακουστικά και προαιρετικά μια κάμερα.

Από την πλευρά του Προγράμματος προσφέρεται εξ αποστάσεως τεχνική υποστήριξη μέσω οργανωμένου Help Desk και παρέχονται οι απαραίτητες οδηγίες σε ζητήματα χρήσης εξοπλισμού και εγκατάστασης και ρύθμισης του απαραίτητου λογισμικού.

Επίσης, προσφέρεται υλικό οδηγιών χρήσης και παραδειγμάτων εφαρμογών, όπου αυτό χρειάζεται, καθημερινά, για τους υποψηφίους από τις 10:00πμ έως 4:00μμ στο τηλεφωνικό κέντρο με αριθμό 210 3009703

Μεθοδολογία - Αξιολόγηση

Ο εκπαιδευτικός σχεδιασμός ακολουθεί τη μεθοδολογία που υποστηρίζει την μικτή (blended) εξ Αποστάσεως ηλεκτρονική μάθηση, ένα συνδυασμό ασύγχρονης και σύγχρονης εκπαίδευσης, με απώτερο στόχο την εξοικείωση των συμμετεχόντων με το εκπαιδευτικό υλικό (441 ώρες ασύγχρονη τηλεκπαίδευση, 9 ώρες σύγχρονη εκπαίδευση).

Η διδασκαλία μέσω συστήματος ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης βασίζεται κυρίως στη μελέτη του εκπαιδευτικού υλικού σε χρόνο και τόπο που επιλέγει ο εκπαιδευόμενος καθώς και στην διεξαγωγή δραστηριοτήτων προκειμένου να διασφαλιστεί σε μεγάλο βαθμό η αυτονομία του/της εκπαιδευόμενου/ης.

Το εκπαιδευτικό και υποστηρικτικό υλικό του προγράμματος αναρτάται σταδιακά κατά τη διάρκεια του προγράμματος. Το υλικό βρίσκεται online, σε ψηφιακή μορφή. Η μελέτη και η εξάσκηση των συμμετεχόντων/ουσών ποικίλει ανάλογα με το γνωστικό αντικείμενο και βασίζεται κυρίως στην ασύγχρονη, αυτόνομη και ανεξάρτητη επεξεργασία του εκπαιδευτικού υλικού και στην εκπόνηση των απαιτούμενων εργασιών.

Η διδασκαλία μέσω συστήματος σύγχρονης τηλεκπαίδευσης βασίζεται σε προκαθορισμένες ζωντανές τηλεδιασκέψεις μεταξύ εκπαιδευτή και εκπαιδευομένων μέσω της χρήσης του ΖΟΟΜ.

Ο καθηγητής διδάσκει ζωντανά (real time) το μάθημα έχοντας τη δυνατότητα να χρησιμοποιεί διαφάνειες, εικόνες, video και ιστοσελίδες και οι εκπαιδευόμενοι το παρακολουθούν από οπουδήποτε επιθυμούν.

Ο καθηγητής επικοινωνεί με τους εκπαιδευόμενους μέσω ήχου, ενώ παράλληλα υπάρχει δυνατότητα μετάδοσης της εικόνας του ιδίου αλλά και των εκπαιδευομένων.

Επίσης υπάρχει η δυνατότητα επικοινωνίας μέσω κειμένου (chat) μεταξύ των συμμετεχόντων και με τον καθηγητή, με δυνατότητα αποστολής γραπτού μηνύματος σε όλους τους συμμετέχοντες (δημόσια συνομιλία) ή σε συγκεκριμένο συμμετέχοντα (ιδιωτική συνομιλία).

Οι εκπαιδευόμενοι συμμετέχουν ενεργά υποβάλλοντας ερωτήσεις, δίνοντας προφορικές ή/και γραπτές απαντήσεις, έχοντας τη δυνατότητα να αποθηκεύουν την τηλεδιάσκεψη και να επαναλάβουν το μάθημα όσες φορές χρειαστεί.

Για την αξιολόγηση των εκπαιδευομένων διενεργούνται τεστ αξιολόγησης για κάθε εκπαιδευτική ενότητα-σπόνδυλο. Οι ερωτήσεις μπορεί να είναι τύπου πολλαπλής επιλογής, συμπλήρωσης κενού, ελεύθερου κειμένου και προκύπτουν μέσω τράπεζας θεμάτων. Στις αξιολογήσεις υπάρχει η δυνατότητα καταγραφής των αποτελεσμάτων και εμφάνισής τους στους συμμετέχοντες.

Οι εκπαιδευόμενοι για την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος θα πρέπει να έχουν απαντήσει σε 7 κουίζ (1 για κάθε ενότητα), με συγκεκριμένο ποσοστό επιτυχίας 60%. Τα κουίζ θα προέρχονται από τράπεζα θεμάτων 100άδων ερωτήσεων και θα προκύπτουν στην αξιολόγηση του εκάστοτε μαθητή χωρίς καμία περιοδικότητα. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα το μετρήσιμο μαθησιακό αποτέλεσμα, μιας και θα πρέπει να έχει αναγνώσει ο μαθητής το σύνολο του εκπαιδευτικού υλικού.

Επίσης, κατά τη διάρκεια του προγράμματος αναθέτονται στους εκπαιδευόμενους συγκεκριμένες εργασίες. Έτσι προάγεται και ο υγιής ανταγωνισμός μεταξύ των εκπαιδευομένων με αποτέλεσμα την ακόμα καλύτερη εκμετάλλευση του εκπαιδευτικού υλικού.

Μέσω της πλατφόρμας τηλεκπαίδευσης δίνεται στους επιμορφούμενους η δυνατότητα απευθείας επικοινωνίας τόσο με την εκπαιδευτική ομάδα του προγράμματος όσο και με τους υπόλοιπους συμμετέχοντες του ίδιου τμήματος 24 ώρες την ημέρα.

Παράλληλα, παρέχεται η δυνατότητα παρακολούθησης της προόδου των επιμορφούμενων τόσο από τους/τις ίδιους/ίδιες, όσο και από τους/τις διδάσκοντες/ουσες, ενώ η οργάνωση του χρόνου και η τήρηση των προθεσμιών υποβοηθάται με τη χρήση του ακαδημαϊκού ημερολογίου και του ειδικού χώρου (forum) για νέα και ανακοινώσεις.

Συνοπτικά, για την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος θα πραγματοποιηθούν 9 ώρες σύγχρονης παρακολούθησης, 2 γραπτές εργασίες και 7 αξιολογήσεις.

Επιπλέον, προσφέρεται η δυνατότητα ανάρτησης υλικού και εργασιών από την πλευρά των επιμορφούμενων προς αξιολόγηση.

Όλοι οι εκπαιδευόμενοι υποχρεούνται να λαμβάνουν την ενημέρωση τους αποκλειστικά μέσα από την πλατφόρμα τηλεκατάρτισης κατά τη διάρκεια συμμετοχής τους στο πρόγραμμα. Κάθε άλλη μορφή επικοινωνίας (e-mail, sms) από την ομάδα υλοποίησης του προγράμματος λειτουργεί υποστηρικτικά.

Στους εκπαιδευόμενους των προγραμμάτων του Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. Παντείου Πανεπιστημίου, προσφέρεται πρόσβαση στις παρεχόμενες από τη Βιβλιοθήκη του Πανεπιστημίου υπηρεσίες.


Συνεργασίες